Prvo kot prvo ponuja opel zafira s svojo dolžino, ki je za več kot le dlan večja od konkurentov, precej avtomobila za svoj denar. S skupno dolžino skoraj 4,7 metra ga že kar težko poimenujemo kompaktni enoprostorec. Za starejše bralce: zafira tourer je približno tako dolga kot nekdaj opel rekord karavan v svoji zadnji izdaji.

Njena.si
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Seveda danes ni več bistvena samo dolžina, temveč je pomembno tudi, kako jo izdelovalci avtomobilov uspejo izkoristiti v notranjosti. Presenetljive notranje prostornosti pa zafira žal ne pokaže. Maksimalni volumen prtljažnega prostora je manjši kot pri touranu ter le za malenkost večji kot pri fordu grand C-max. Pravo prostornost prikaže le na zadnji klopi, ki se ponaša z res limuzinsko kvaliteto. Tu nas zmotijo le trdo oblazinjeni sedeži, ki nudijo potnikom premalo bočne
opore, posledično pa ti med ovinki drsijo levo in desno. Seveda, kaj pa 7 sedežev?
Več o direktni primerjavi med c-maxom, touranom in zafiro tourer si preberite v naslednji številki revije, ki izide 10. februarja.