Za osnovo so pri predelovalcu vzeli najmočnejšo serijsko Panamero z oznako Turbo S, kateri so z zamenjavo obeh turbinskih puhal, dodelavo motorne elektronike ter vgradnjo novih športnih katalizatorjev, zračnih filtrov, izpušnih kolektorjev, ter posebnega, posebej za to vozilo izdelanega izpušnega sistema podarili dodatnih 110 kW moči (150 KM) ter 130 Nm navora. Končne številke in rezultati so posledično osupljivi: 515 kW (700 KM), 880 Nm, 3,5 sekunde od 0 do 100 km/h (serijsko 3,8) ter 11,4 sekunde od 0 do 200 km/h (serijsko 13,5). Končno hitrost so zaradi ''varčevanja'' s pnevmatikami omejili na 340 km/h.
Zaradi dodatne motorne moči so prilagodili tudi podvozje: sedaj je za 30 milimetrov bližje cestni podlagi, pod ogromnimi koloteki pa se skrivajo posebna, 22-palčna platišča s širokim robom in karbonskim videzom. Kot se za vrhunsko podjetje spodobi, lahko tudi v notranjosti vse dodelajo po vašem okusu, vključno z vgradnjo najkakovostnejšega usnja, alkantare, itd. Več o tem pa na njihovi spletni strani http://www.edo-competition.de/