Avto-moto

Passat, ki se ne ustraši niti terena

Roman Leskovec / Auto Bild Slovenija
23. 11. 2011, 12.19
Posodobljeno: 23. 11. 2011, 12.38
Deli članek:

Volkswagen je povečal svojo družino avtomobilov z novim Passatom Alltrack, kateri se ponaša z večjo oddaljenostjo od tal ter terenskim programom vožnje, ki ga poznamo iz Tiguana in Touarega.

Novi Passat, ki se ponaša s 30 milimetrov večjo oddaljenostjo od tal kot njegovi bratje, je namenjen ljudem, kateri v vožnji želijo vso udobje, ki ga lahko ponujajo samo limuzine, kljub temu pa se kdaj pa kdaj zapeljejo po brezpotjih. Njegova posebnost so še terenska zaščita podvozja ter plastična zaščita blatnikov. Po tehnični plati se od krotkejših sorodnikov loči po posebnem terenskem programu in prenosu, ki je poznan iz terenskega Tiguana in Touarega in je posebno primeren za občasno vožnjo po lažjih brezpotjih ter vleko prikolic. 

Na začetko bodo na voljo štirje agregati: dva dizelska in dva bencinska z razponom od 103 pa do 155 kilovatov. Pri močnejših dveh agregatih je serijsko dodan dvosklopčni DSG menjalnik, moč pa se serijsko prenaša na vsa štiri kolesa (v normalnem režimu vožnje gre moč v razmerju 90 proti 10 odstotkov na prednjo os).

zenska s hranilnikom

Zanimivosti

Ti ugodni izdelki so si prislužili znak “ODLIČNA KAKOVOST”

Kdor bo od vozila zahteval še večjo terensko klenost, bo lahko s pritiskom na gumb na sredinski konzoli med drugim vozilu spremenil delovanje ABS-a, ki bo tedaj prirejen hitrejšemu ustavljanju na makadamu, diferencialne zapore bodo občutljiveje reagirale na različne podlage, istočasno pa se avtomatskemu menjalniku spremenijo točke prestavljanja, stoplaka za plin pa postane občutljivejša. Seveda so tu prisotni tudi asistenčni sistemi za pomoč pri speljavanju in zaviranju na vzpetini.

Vse ostale lastnosti ostajajo podobne kot pri civilnih različicah, kupcem pa bo na voljo od spomladi naprej, a le v karavanski različici.