Z uporabo pol-toge strešne strukture je oblikovalcem uspelo prvič pri kabrioletu ustvariti strešno linijo, ki je identična kultni kupejevski različici. Z razkošno uporabo magnezija pa jim je uspelo močno znižati še težo. Tako kot velja za kupeja, je tudi nova 911 kabriolet precej lažja od svojega predhodnika, hkrati pa je s podaljšano medosno razdaljo močno pridobil tudi prostor za noge.
Gospodarstvo
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
V zadku se bosta nahajali obe motorni varianti, poznani že iz kupeja: Osnovna Carrera ponuja nov, 3,4-litrski agregat z 257 kW moči, moč pa se na zadnjo os prenaša preko 7-stopenjskega menjalnika - ročnega ali po želji dvosklopčnega PDK, ki omogoča še hitrejše pospeške in nižjo porabo. Športnejša Carrera S pa iz 3,8-litrskega bokserja iztiska kar 294 kW.