Za zapolnitev vrzeli med ljudskim avtomobilom 2 CV, ki je prišel v prodajo leta 1948 in višje razrednim modelom DS, ki je bil predstavljen na pariškem salonu leta 1955, je Citroen začel prodajati AMI 6, ki ga je tako kot modele Traction Avant, 2CV in DS, oblikoval hišni oblikovalec Flaminio Bertoni.
Največjo posebnost te triporostorske limuzine predstavlja njen neponovljivi stil z navznoter nagnjenim zadnjim steklom. Ciljna skupina, kateri je bil namenjen Ami 6, so bile moderne ženske, na katere so se v katalogu posebej obračali z naslovom: "Za vas Gospa" Citroen Ami 6 je dosegel velik komercialni uspeh. S karavansko različico, ki je prišla v prodajo septembra 1964 in vse do njegove nadomestitve z vozilom Ami 8, je bilo prodanih 1.039.384 vozil. Ami 6 je bil leta 1966 najbolje prodajano vozilo na francoskem trgu.
Ami 6, ki je zasnovan na platformi vozila Citroen 2 CV, je prevzel tudi znameniti dvovaljni zračno hlajeni motor, čigar prostornina je povečana na 602 cm3, z maksimalno močjo 22 KM. Slednja se je redno spreminjala in na koncu kariere znašala 35 KM. Opremljen je s 4-stopenjskim menjalnikom, poraba goriva znaša 6 l/100 km, največja hitrost pa je 105 km/h. Pri vozilu z drznim in zelo prepoznavnim stilom je ves tedanji tisk hvalil lego na cesti, udobje in bogato opremljeno notranjost ter bivalno udobje.
Karavanska različica se je na začetku prodaje ponašala z nakladalno zmogljivostjo, ki je bila nenavadna za tako kompaktno osebno vozilo (s težo 320 kg in dolžino 3,96 m). Na koncu kariere vozila Ami 6 je leta 1967 na trg prišla še izvedenka Club, ki je prepoznavna po svojih 4 okroglih žarometih na sprednji strani.
Z začetkom prodaje Amija 6 se je uveljavil tudi proizvodni obrat Rennes-la-Janais, ki je postal ena od največjih tovarn znamke Citroën. Na montažnih linijah te tovarne so od njene ustanovitve pa do današnjih dni proizvedli številne modele - Ami 6, Ami 8, GS/GSA, Visa, Bx, Xm, Xantia, Xsara, C5 in C6. V počastitev petdesete obletnice vozila Ami 6, bo to proizvodno središče 8. julij letos, štartno mesto za turo po Franciji, ki jo organizira francoski Amiclub. Klub, ki združuje lastnike vozil Citroen Ami 6, Ami 8, Ami Super in M35, bo tako proslavil petdeseto obletnico vozila Ami 6 z 2600 km dolgim potovanjem s 14 etapami.
Del tega jubileja je tudi slovenskega. Namreč, ob koncu petdesetih let prejšnjega stoletja je koprska tovarna Tomos združila svoje poslovne interese s Citroenovimi. Začetki segajo v leto 1959, ko so v koprskem Tomosu, podjetju za proizvodnjo mopedov in izvenkrmnih motorjev sklenili kooperacijsko pogodbo s francoskim Citroenom. Leta 1960 je stekla montaža prvih vozil. Ustanovljen je bil poseben oddelek za razvoj kooperacije s Citroenom, v okviru katerega so vzpostavili sodelovanje z novimi dobavitelji, razvojne storitve in mehanizmi za kakovostno proizvodnjo. Kooperacija je bila usmerjena predvsem na izdelke večje vrednosti, kot na primer zaganjalnike, žaromete, kabelske snope, gibke zavorne cevi in lesonitne plošče za notranje obloge vrat. Citroenova razvojna služba je v celoti opredelila vsak sestavni del vozila in pred izdajo soglasja za njegovo vgradnjo poskrbela za vse preizkuse. Tomosov oddelek kooperacije je posredoval pričakovanja kupca dobavitelju in sodeloval pri izboljšavah. Obseg menjave se je postopoma večal in montažna linija je tekla brez prekinitev. V kooperaciji so poleg vozila Ami 6 sestavljali še vozila 2 CV (Spačke) in tudi posamične DS (Žabe).