Zanimivo, na takšen način se bo glavni oziroma prvi dres katalonskega velika spremenil prvič v 115-letni zgodovini. V vsem tem času sta bili barvi na dresu razdeljeni vertikalno. Ne glede na to, ali le na dva dela (ob ustanovitvi do leta 1910 in tudi v sezoni 2008/09) ali na več, zdaj ožjih, zdaj širših prog.
Dogovor vodstva kluba in športnega opremljevalca Nike je bi vse doslej skrbno varovana skrivnost, naposled so dres predstavili tudi v ožji javnosti in čeprav na dogodku niso bili dovoljeni fotoaparati, je fotografija (kako pač ne bi v današnjem času) vendarle spozlela v medije. Pompozna predstavitev za navijače se bo bržčas zgodila v zaključnih dneh tega koledarskega leta.
Snovalci drzne spremembe seveda sledijo zaslužku. Izkušnje iz preteklosti pravijo, da prodaja ne dosega zastavljenih ciljev, če je nova podoba dresa preveč podobna prejšnji. Če je res tako, potem bodo tudi novi dresi Barcelone prihodnje poletje vroče žemljice na trgu. Kljub negativnim odzivom navijačev, le 30 odstotkov jih namreč spremembo pozdravlja.
Barcelona se očitno v vseh pogledih spreminja, sprejema pravila globalizacije, prilagaja trgu in tudi za celo tradicije pregovorno katalonskega ponosa vse bolj sledi kapitalu. Dolga leta je denimo gradila podobo kluba, čigar dres ni »omadeževan« s sponzorjem. Besedo je z Unicefom najprej prelomila le delno, saj je navsezadnje šlo za sodelovanje s humanitarno organizacijo, pet let pozneje (2010) pa je s Quatar Foundation dokončno zagrizla v jabolko kapitala.
Odslej horizontalna Barca
Nogometaši Barcelone bodo v prihodnji sezoni kazali nekoliko drugačno podobo. Vertikalne modre in rdeče proge na dresih bodo postale horizontalne. Neznatna ali velika sprememba? Vprašajte navijače.