Ustvarjalci televizijske oddaje Avtomobilnost bodo to pomlad s svojimi zanimivimi domačimi in tujimi strokovnjaki odstirali manj znana področja avtomobilske in širše prometno-mobilnostne industrije ter nas tako popeljali v zakulisje dogajanja na tem zelo živahnem in pomembnem gospodarskem področju. Preteklo leto je bilo ponovno povsem v znamenju avtomobilske hiperelektrifikacije, ustvarjalci oddaje pa napovedujejo, da se bo v tem letu trend umiril in počasi postal nova realnost, s tem pa se bo ponovno odprlo več prostora za teme, tehnologije in avtomobile, ki so bili v zadnjem času porinjeni ob stran.
Zaščitni znak Avtomobilnosti je tudi aktivacija
»Gledalci testirajo nove tehnologije«, v kateri se gledalci in bralci Avtomobilnosti pridružijo ekipi ustvarjalcev oddaje pri snemanju in testiranju novih avtomobilov in njihovih sodobnih tehnologij. Ker postaja tudi avtomobilski svet vedno bolj povezan in seveda digitaliziran, se v avtomobilih, ob številnih novih asistenčnih in varnostnih sistemih, najde tudi vedno več novosti, ki so z rabo avtomobila in lastništvom povezane na povsem nov način. Prav to pa je področje, v katero se skupaj z ustvarjalci oddaje zapeljejo tudi gledalci RTV Slovenija.
V tehnološko, ekonomsko, pa tudi politično razburljivih časih prehoda v še ne povsem definirano novo mobilnost pa nam voditelja oddaje Andrej Brglez in David Urankar obljubljata, da ne bomo ostali zgolj pri avtomobilih, saj pravita, da vprašanja sodobne mobilnostni pronicajo skozi vse pore sodobne družbe in se na tak ali drugačen način dotaknejo prav vsakega izmed nas.