Rufus, opremljen z zadnjimi dosežki na področju umetne inteligence, je zasnovan z namenom, da uporabnikom Amazona omogoči lažje in bolj intuitivno nakupovanje ter odkrivanje izdelkov. Ta inovativni pomočnik je sposoben razumeti in obdelati obsežne količine informacij o izdelkih, ki so na voljo na Amazonu, ter podatke s spleta, s čimer strankam nudi personalizirana priporočila, odgovore na vprašanja o izdelkih in pomoč pri primerjavah.
Začetek uporabe Rufusa je zasnovan izjemno uporabniku prijazno. Dovolj je že preprost dotik na iskalno vrstico v Amazonovi mobilni aplikaciji, in že se lahko začne dialog z umetno inteligenco, ki je pripravljena ponuditi optimalne nakupovalne rešitve, prilagojene posameznikovim potrebam. Amazon je prav tako omogočil možnost, da uporabniki, ki bi morda želeli nadaljevati z običajnim načinom iskanja, lahko Rufusovo pomoč kadarkoli enostavno deaktivirajo.
Beta različica Rufusa je od danes na voljo izbrani skupini uporabnikov v ZDA, pričakuje se, da bo v naslednjih tednih storitev dostopna širšemu krogu ljudi. Kljub temu, da trenutni načrti o globalni razpoložljivosti Rufusa še niso razkriti, obstaja močno pričakovanje, da bo leto 2024 zaznamovano kot prelomno leto za umetno inteligenco v svetu e-trgovine, z Amazonom v vodilni vlogi.