V danes objavljene rezultate prodaje, ki se je na letni ravni okrepila za 7,2 odstotka, je vključena prodaja znamk Toyota, Lexus, Daihatsu in Hino. Zadnji prodajni rekord je Toyota dosegla leta 2019, ko je prodala 10,7 milijona vozil.
Nemški tekmec Volkswagen se je s 9,2 milijona prodanimi avtomobili uvrstil na drugo mesto, tretje mesto pa je s 7,3 milijona prodanih enot uspel ohraniti južnokorejski proizvajalec vozil Hyundai-Kia. Po tržno vrednosti medtem ostaja na prvem mestu ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla.
Lani je prodala 104.000 električnih vozil
Zaradi osredotočanja na proizvodnjo hibridov je bila Toyota od tekmecev počasnejša pri naložbah v električna vozila, poroča AFP.
Lani je prodala 104.000 električnih vozil, medtem ko sta jih Tesla in kitajski BYD 1,81 milijona oz. 1,57 milijona.
Prodaja hibridnih vozil je lani znašala 3,4 milijona, kar je na letni ravni za 31,4 odstotka več.
Glede prihodnjih načrtov so pri Toyoti danes poudarili, da želijo do leta 2026 prodajo električnih vozil povečati na 1,5 milijona prodanih enot na letni ravni in 3,5 milijona enot do 2030. Za uresničitev prihodnjih ciljev so napovedali tudi širitev tovarne električnih baterij v Severni Karolini.