Forbes je v sodelovanju s podjetjem Statist, vodilnim na področju analize trga in potrošnikov, anketiral 150.000 zaposlenih iz 58 držav, ki delajo v multinacionalnih podjetjih in ustanovah za polni oz. krajši delovni čas. Udeležence smo prosili, naj ocenijo svojo pripravljenost, da svojega delodajalca priporočijo prijateljem ali družini, pa tudi druge delodajalce v svojih dejavnostih, ki so izstopali pozitivno ali negativno. JYSK se je postavil na 376. mesto.
Jadranka Čulo Petrovčić, vodja oddelka za človeške vire za JYSK Slovenija, Hrvaška, BiH in Srbija, je poudarila, da je biti na Forbesovi lestvici čast, a tudi obveznost.
»Na to prestižno nagrado smo izjemno ponosni, saj je jasen pokazatelj, da so naši zaposleni prepoznali pomen odprte komunikacije in našo pripravljenost, da vedno slišimo njihovo mnenje. Vedno se veselimo prijav kandidatov, ki JYSK vidijo kot dolgoletnega delodajalca in partnerja, ki ponuja priložnosti za ambiciozne in pogumne poslovne vzpone. Tako kot doslej bo tudi v naslednjem obdobju naš cilj zapolniti 90 odstotkov vodstvenih položajev z zaposlenimi, ki so interno napredovali skozi čas,« je povedala Čulo Petrovčić.
Ob tej priložnosti je dodala, da si podjetje prizadeva biti konkurenčno v višini bonitet, ki jih podeljuje in ki jih lahko realizirajo vsi zaposleni v trgovinah v skladu z rastjo prometa posamezne trgovine glede na preteklo leto.
Zaposleni v JYSKu imajo možnost ustvarjanja dolgoročne kariere in napredovanja na višje položaje prek različnih izobraževanj in razvojnih programov, kot je na primer Akademija za talente.
Eden od načinov, kako JYSK zbira povratne informacije o zadovoljstvu zaposlenih, je anonimna interna anketa, ki jo podjetje izvaja vsako drugo leto. Ta anketa je na voljo vsem zaposlenim, zadnja pa je bila organizirana na začetku tega leta v vseh 28 državah, v katerih posluje JYSK.
Jan Verhoek, izvršni podpredsednik JYSKa za človeške vire, je poudaril, da je v raziskavi o zadovoljstvu zaposlenih (ESS) sodelovalo skupno 94 odstotkov zaposlenih v podjetju, v Sloveniji pa so se odzvali vsi zaposleni, kar je 100-odstotna stopnja odziva.
»S toliko sodelavcev, ki sodelujejo, smo lahko prepričani, da so odgovori utemeljeni in zanesljivi, kar nam lajša nadaljevanje procesa izboljšanja našega obstoječega poslovanja, da bi JYSK postal še bolj privlačen prostor za delo,« je dejal Verhoek.
Poleg teh ugodnosti se timski duh v podjetju JYSK spodbuja tudi z neformalnimi druženji, z organizacijo raznih praznovanj in teambuildingov, pa tudi z družinskim dnevom poimenovanim Family day, tradicionalnim druženjem z družinami ob žaru v naravi. JYSK je zaželen delodajalec tudi zaradi priložnosti, da zaposleni sodelujejo v različnih družbeno odgovornih projektih, kot so na primer JYSK zgodbe za lahko noč in kakovostni izdelki, ustvarjeni s spoštovanjem narave, z uporabo recikliranih materialov in okolju prijaznih surovin iz bolj odgovornih virov.