Če nimamo garaže, smo ob jutrih v zimskih mesecih skoraj primorani z avtomobila očistiti sneg oziroma strgati led. A stekla lahko zaščitimo z odejo ali pregrinjalom, ki diha, tako nam zjutraj tega ne bo treba početi. Med nepogrešljive zimske dodatke spadajo še metlica za čiščenje snega, rezervno zimsko čistilo za stekla, zložljiva lopata in razpršilo za odmrzovanje. Preverite tudi, da boste imeli zmeraj dovolj goriva. Rezervoar naj bo napolnjen vsaj do tretjine.
Tekočina za vetrobransko steklo
Zimska tekočina za stekla je za vaše vozilo v zimskih mesecih »nujna oprema«. Številni tekočino mešajo z vodo, saj želijo tako nekaj prihraniti, a tega nikar ne počnite. Že res, da se bo tekočina med vožnjo nekoliko segrela in pritekla na površino, a ta nam ne bo v pomoč le nekaj metrov po tem, ko boste odpeljali s parkirišča in če bo zunaj res mraz. V tem primeru si boste onemogočili varno vožnjo.
Ročna zavora
Večina novejših avtomobilov ima že elektronsko ročno zavoro, a kljub vsemu imajo še mnogi modeli klasično ročno zavoro. Ta lahko pozimi zamrzne in zablokira kolesa. V tem primeru je treba sprostiti vzvode na kolesih, kar pa je za povprečnega voznika prezahtevno opravilo. Če uporabimo silo, lahko avto resno poškodujemo, to pa vodi tudi v dodatne stroške. Pri rednem vzdrževanju sicer ne bi smelo prihajati do težav, drugače pa je pri starejših vozilih. Ta težava se sicer lahko pojavi tudi pri avtomobilih z elektronsko ročno zavoro, a bojazen, kot pravijo strokovnjaki, ni tako velika. Če kljub temu pride do težav, čim prej obiščite mehanika, ki bo ugotovil vzrok – najpogostejši je vdor vlage v bovden žične potege.
Slecite plašče in rokavice
Med vožnjo slecite debele plašče in bunde, prav tako snemite rokavice, saj tako eni kot drugi otežujejo gibanje, medtem ko v rokavicah ne boste imeli primernega oprijema volanskega obroča. Ali ste vedeli, da v bundo oblečenega otroka varnosti pas ne more pravilno zadržati v otroškem sedežu ob trku? Enako torej velja za odrasle potnike. Strokovnjaki priporočajo tudi primerno obutev, zimskim čevljem z debelim podplatom se tako izogibajte, saj z njimi težko ocenimo silo na pedalu, prav tako lahko noga hitro zdrsne.