So vaše oči že utrujene od nenehnega gledanja sezon vaše priljubljene nadaljevanke na televiziji, računalniku, tablici ali morda telefonu? Lahko si boste oddahnili. Ena največjih inovacij na področju streaminga (pretakanja) je tik pred vrati.
Filmski platformi Netflix in Disney+ sta tik pred predstavitvijo nove tehnologije, ki bo vaše najljubše filme, nadaljevanke in šove pošiljala direktno v vaše možgane.
"To bo popolnoma spremenilo podobo medijske industrije, kakršno poznamo danes," pravi Marco Vincio, predsednik uprave Sony Pictures Entertainment. "Vse največje pretočne platforme bodo morale sprejeti to tehnologijo, ali pa se bodo potopile."
Tehnologijo, imenovano "NeuroStream" sicer razvijajo že 20 let, začeli pa so jo razvijati v podjetju "Språklaboratorium Media Lab" na Norveškem, poroča portal Weeklyworldnews.
"Tehnologija NeuroStream uprablja infrardeče žarke, s katerimi lahko projicira katerikoli filmski izdelek naravnost v vaše možgane," pravi Dr. Danique Nielsen, vodja raziskav v norveškem podjetju. "Infrardeči žarki 'povozijo' vaš notranji mentalni fokus in stimulirajo vaš vidni in slišni center tako, da lahko vidite vse brez motenj. Nekako tako je, kot bi film ali nadaljevanko lahko videli v mislih, s tem, da so druge misli, ki jih običajno imamo ljudje - kot so naključne misli, premlevanje dnevnih dogodkov ali želje po hrani - v času predvajanja postavljene v ozadje," pravi Nielsenova.
Tehnologijo so že preizkusili na prostovoljcih in daje izjemno dobre rezultate, se pa pri nekaterih pojavljajo stranski učinki, kot so epileptični napadi, halucinacije in delna izguba spomina, vendar proizvajalci menijo, da bodo v kratkem težave odpravili.
Seveda bo morala nova tehnologija dobiti potrditev za uporabo. Ameriška zvezna komisija za komunikacije je menda že spisala predlog zakona, s katerim bi regulirali novo tehnologijo. Medtem pa nekateri senatorji zahtevajo, da se ta tehnologija prepove. Najbolj jih skrbi predvajanje reklam v možgane gledalcev.
Vendar Nielsenova pravi, da reklam direktno v možgane ne bodo predvajali. "Nihče si ne bi želel biti bombradiran z reklamami - za recimo deodorante - ki jih ne bi mogli izklopiti."
Nova tehnologija tudi ne bo draga. Ocenjujejo, da bi Neurostream lahko uporabnike stal 19,99 $ na mesec (približno 18 €), če pa bi uporabniki dovolili namestitev vseh "piškotkov", pa bi se lahko cena znižala na vsega 2,99 dolarjev (približno 2,5 €) na leto.
Vest je seveda popolnoma izmišljena. Vendar pa ... kdo ve, kakšna prihodnost čaka zanamce.