Strokovnjaki z univerze v Washingtonu so ugotovili, da so programi za obvladovanje stresa, ki so osredotočeni na uporabo terapevtskih psov, učinkovitejši za študente s težavami.
Po zaključku štiritedenskega programa, ki vključuje terapijo s psi, so ugotovili, da so učenci izboljšali kognitivne sposobnosti, pozitiven vpliv pa je bil viden še vsaj štiri tedne.
Preiskava je nadaljevanje študije iz leta 2019, ki je pokazala, da lahko božanje živali v samo desetih minutah kratkoročno zmanjša stres študentov.
Strokovnjakinja za interakcijo med človekom in živalmi z univerze v Washingtonu Patricia Pendry je dejala, da so izsledki študije res močna ugotovitev. “Univerze se trudijo, da bi študentom pomagale pri akademskem uspehu. Še zlasti tistim, ki so morda v stiski zaradi težav z duševnim zdravjem ali akademskih in učnih težav,” je dejala. “Ta študija kaže, da tradicionalni pristopi obvladovanja stresa za to populacijo (študentov v stiski) niso tako učinkoviti kot programi, ki se osredotočajo na zagotavljanje priložnosti za interakcijo s terapevtskimi psi,” je še dodala.
V svojo triletno študijo je profesorica Pendry s sodelavci vpletla 309 študentov in jih razporedila v tri različne programe za obvladovanje stresa. Ti programi so predstavljali različne kombinacije načinov za obvladovanje akademskega stresa in interakcij med človekom in živalmi.
V študijskem obdobju so raziskovalci študentom merili tako imenovano “izvršilno funkcioniranje” - veščine, ki jih potrebujemo za načrtovanje, organiziranje, koncentracijo, pomnjenje dejstev in motiviranost, ki so ključne za uspeh na univerzi.
Vsi izsledki študije so bili objavljeni v publikaciji AERA Open.