Costa Coffee, ki sta jo leta 1971 v Londonu ustanovila brata Sergio in Bruno Costa, priseljenca iz Italije, danes posluje na 31 mednarodnih trgih. Ima več kot 2.700 kavarn v Združenem kraljestvu in na Irskem ter 1.200 kavarn po vsem svetu. Je najhitreje rastoča veriga kavarn v Združenem kraljestvu in na Irskem.
Ni vsako zrno dovolj dobro
Brata Costa sta preizkusila 112 mešanic preden sta se odločila za tisto, ki si zasluži postati Signature Blend, legendarna mešanica srednje pražene kave nežnega okusa, po kateri so postali prepoznavni. Danes je manj kot 5 % vseh kavnih zrn na svetu dovolj dobrih za Costa Coffee. Vsa zrna se pražijo počasi, da ohranijo čim več naravnih olj, zaradi česar ima kava bolj nežen in bogat okus.
Med poznane mešanice Costa Coffee sodijo še naslednji okusi:
- Signature Blend Dark, intenzivna temno pražena kava z rahlo aromo karamele, ki se odlično prileže z mlekom. V kolikor jo boste pili črno, pa boste začutili tudi okus praženih oreškov in čokolade.
- Brigh Blend, sproščena mešanica srednje pražene kave je proizvedena iz 100% južnoameriških zrn Arabice. Navdušuje s sladkostjo, ki prebudi čute, bogat okus čokolade pa dopolnjujejo kiselkaste note agrumov in sladka karamela.
- Colombian Single Origin je eksotična mešanica srednje pražene kave, ki prihaja iz kolumbijskih gorskih podnožij in se ponaša z bogatim okusom, ki spominja na karamelo.
- Decaf Blend, brezkofeinska kava, ki pri okusu ne sklepa kompromisov. Zaradi nežnega praženja je obdržala svoje lastnosti, njen okus pa vas bo spomnil na čajno pecivo.
Vsa zrna, ki jih uporablja Costa Coffee, imajo certifikat organizacije Rainforest Alliance, znamka pa spoštuje tudi druge standarde, ki ščitijo rastlinski in živalski svet, naravne habitate, delavske pravice in lokalne skupnosti.
Slovenija je eno od prvih tržišč, na katerem je podjetje Coca-Cola HBC uvedlo znamko Costa Coffee. Ponudba podjetja pa obsega široko paleto mešanic in formatov, v kateri se nahaja kava v zrnu, mleta kava in kava v kapsulah, s čimer bo pokrit širok razpon želja in potreb kupcev ter potrošnikov.