V ptujskem prehrambnem podjetju jo izdelujejo že od leta 1974, ko je nastopila na trgu kot 1. obarjena piščančja posebna. Poli je v regiji jugovzhodne Evrope sinonim najbolj kakovostne piščančje posebne klobase, priljubljena je na trgih od Skandinavije do Sredozemlja in državah Bližnjega vzhoda.
Luka Dončić in Poli, najbolj prepoznavna blagovna znamka Perutnine Ptuj: Oboji z načrti v Ameriki.
Originalna receptura, tehnološko dovršena izdelava in prepoznavnost blagovne znamke delajo Poli posebno že skoraj 45 let. Poli je izvirna, mladostna, duhovita in ambiciozna. Najvišja kakovost, priljubljenost, prepoznavna osebnost in vrednote blagovne znamke so skupne značilnosti, ki so povezale blagovno znamko Poli s košarkarskim virtuozom Lukom Dončićem.
»Poli v Perutnini Ptuj zaseda posebno mesto. Verjamemo, da bo sodelovanje z Lukom Dončićem pomembno prispevalo k nadaljnji krepitvi prepoznavnosti, priljubljenosti in tržnega položaja naše osrednje blagovne znamke. Z blagovno znamko Poli načrtujemo prodor na ameriški trg, kar je v skladu z zastavljeno strategijo krepitve internacionalizacijo poslovanja, ter razvijamo nove izdelke v Poli asortimanu,« je ob današnjem uradnem podpisu pogodbe o sodelovanju z Lukom Dončićem povedal Tibor Šimonka, predsednik uprave Perutnine Ptuj.
Vrhunski šport in uravnoteženo prehranjevanje sta neposredno povezana. Luka Dončić pa je ob tej priložnosti izpostavil, da je ljubitelj Poli že od malih nog in da je piščančje meso iz Perutnine Ptuj redno na njegovem jedilniku, za katerega skrbi predvsem njegova mama. S sodelovanjem želi Luka Dončić pomagati domačemu gospodarstvu, v novi vlogi izven košarkarskih igrišč pa ga bomo lahko občudovali že to jesen.