Posebna izdaja ob 50-letnici je namenjena ameriškemu trgu, narejena je na osnovi prihodnjega modelnega leta, nadgrajena pa s številnimi podrobnostmi prav za svojo posebno nalogo.
Narejenih bo 8000 posvečenih primerkov za ameriški trg, naprodaj bodo od jeseni.
Avto je obut v 17-palčna kolesa, spremenjene so prednje LED-luči, avto je poštempljan z logotipom 50th Anniversary, tu je tudi pametni ključ z gumbom za zagon, večina sprememb pa je opazna v notranjosti, kjer je armaturka prepletena s temno češnjevimi vstavki, na sredi pa kraljuje sedempalčni infotainment z Entunovim avdio in navigacijskim sistemom. Za doplačilo bodo kupcem vgradili še panoramsko streho. Avto bo na voljo v treh barvah, načrtujejo pa 8000 primerkov za status »posebna izdaja«. Vse skupaj je v primerjavi z več kot 43 milijoni primerkov, ki so jih prodali v petdesetih letih, le zanemarljiva številka.