Študija audija TT, ki je v zadnji generaciji luč sveta ugledal lani, ima vgrajen 2,5-litrski TFSI-motor z električnim turbopolnilnikom in električnim kompresorjem, ki zmore razvijati neverjetnih 441 kilovatov (600 KM) in 650 Nm navora. Zaloga moči je zadostna, da športnik od 0 do 100 km/h pospeši v vsega 3,6 sekunde, najvišjo hitrost pa doseže pri 310 km/h. 1396 kilogramov težek audi TT club sport turbo ima vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, ki moč s slovitim pogonom quattro pošilja na vsa štiri kolesa.
Razvojniki so TT-ju namenili agresivnejši zunanji videz, ki ga ustvarjajo širši blatniki (TT je širši za 14 cm), športni pragovi, nov sprednji odbijač s spojlerjem, 20-palčna platišča s pnevmatikami 275/30 in ogromen spojler iz dirkalnika v prvenstvu Audi Sport TT Cup. Predelava je terjala še zamenjavo izpušnega sistema, zavornega sistema (karbonsko-keramične zavore), nekaj popravkov na podvozju, medtem ko je notranjost bogatejša za nov volan in dirkaške sedeže s štiritočkovnimi varnostnimi pasovi.
Avto bo na ogled med 13. in 16. majem na znani lokaciji ob Vrbskem jezeru pri naših severnih sosedih.