Potniško kabino bo varovalo večplastno platno, ki bo povezano z elektromotorji, ti pa bodo proces odpiranja in zapiranja opravili v 10 sekundah in to do hitrosti 50 km/h. Ogrodje platnene strehe je izdelano iz magnezija in aluminija, zato skupna teža znaša komaj tri kilograme.
Roadsterski TT je tako kot kupejevski brat izdelan na platformi MQB , dolg je 4177 mm, širok 1832 mm in visok 1355 mm, medtem ko medosna razdalja meri 2505 mm. Kupcem bo na voljo s tremi štirivaljnimi motorji z razponom moči od 135 kW do 228 kW. Najbolj zanimiv ostaja audi TT roadster z dvolitrskim TFSI s 169 kW, ki tehta le 1320 kilogramov. Pozornost bo nase vlekel še dizelski štirivaljnik s 132 kW, kot paradni konj pa se je predstavil TTS z dvolitrskim TFSI-motorjem z 228 kW in 380 Nm navora. Naročiti ga bo mogoče že prihodnji mesec, za najmanj 37.900 evrov.