XFR-S sportbrake se bo podal v boj proti audi RS6 avantu in mercedesu E63 AMG. Nadmočni karavan ima pod motornim pokrovom prisilno polnjeni 5-litrski V8 s 405 kW (550 KM) in 680 Nm navora, moč pa se prenaša na kolesa prek osemstopenjskega samodejnega menjalnika Quickshift, ki ga ima tudi F-type.
Jaguar XFR-S sportbrake do stotice pospeši v 4,8 sekunde, končna hitrost pa je elektronsko omejena na 300 km/h. Povprečna poraba, če seveda verjamete v pravljice, naj bi se gibala pri 12,7 litra, emisij pa ima avto 297 g na kilometer. Pri Jaguarju so morali tudi predelati vzmetenje, da lahko parira dodatni masi, dodali so nastavljive blažilnike, elektronski diferencial in elektroniko za nadzor vozila pa so prilagodili. Sprednje zavore grabijo 380-milimetrske diske, zadaj pa 4 milimetre manjše; oboji so zračno hlajeni iz posebej speljanih vodov.
Avto je postavljen na 20-palčna kolesa, ima nov strešni spojler, dodatke karbona na obeh odbijačih, gume pa so 265/35 spredaj in 295/30 zadaj.