Podjetje je e-poštno storitev uvedlo leta 2010, a z njo ni prepričalo večine od več kot 1,2 milijarde uporabnikov družbenega omrežja, da bi opustili svoje obstoječe e-poštne račune in začeli uporabljati Facebookovo e-pošto.
Do te novice prihaja le nekaj dni za tistim, ko je Facebook najavil 19 milijard dolarjev vreden nakup družbenega omrežja Whatsapp.
Facebook zato zdaj obvešča uporabnike, ki uporabljajo e-poštne naslove @facebook.com, o spremembi storitve. Ko jim bo nekdo poslal sporočilo na naslov @facebook.com, se sporočilo ne bo več samodejno posredovalo v predal za sporočila na Facebooku, temveč v njihov primarni e-poštni predal. Uporabniki sicer imajo možnost izklopiti to prepošiljanje.
Do te novice prihaja le nekaj dni za tistim, ko je Facebook najavil 19 milijard dolarjev vreden nakup družbenega omrežja Whatsapp. Slednje ima več kot 450 milijonov uporabnikov, priljubljeno pa je zlati med mladimi uporabniki pametnih mobilnikov za pošiljanje besedil, fotografij, video in tonskih posnetkov.