Kot je dejala na okrogli mizi o digitalnih tehnologijah, bo letošnje leto za Yahoo prelomno. "Do konca leta bomo imeli več prometa z mobilnih naprav kot z osebnih računalnikov. Na to je treba biti pripravljen," je dejala Mayerjeva. Po poročanju francoske tiskovne agencija AFP je Yahoojeva spletna stran decembra lani zabeležila prvo mesto po obiskanosti s strani uporabnikov osebnih računalnikov v ZDA. Podjetje, ki se že dalj časa sooča s krizo identitete, je tako pod pritiskom, da poskrbi tudi za mobilne uporabnike.
Yahoo za Facebookom
Ravno prihod Mayerjeve na čelo spletnega velikana je naredil prve korake v to smer, pod njeno taktirko je Yahoo prevzel več kot 20 tehnoloških podjetij. Med najbolj odmevnimi je bil nakup blogerske platforme Tumblr, za katero je Yahoo odštel 1,1 milijarde ameriških dolarjev. A Yahoo je kljub mnogim investicijam na ameriškem digitalnem oglaševalskem trgu lani zdrsnil z drugega mesta - izrinilo ga je družabno omrežje Facebook. Slabi rezultati naj bi botrovali tudi nedavnemu odhodu Yahoojevega izvršnega direktorja za operacije Henriqueja de Castra.