Jennifer Lopez ima osupljivo karizmo, s katero vse okoli sebe potegne v svojo orbito, zato je nekoliko zmedena in šablonska detektivska pustolovščina lahko srečna, da jo ima. Pevka in igralka z lahkoto sama »nosi« film, kar pa še ne pomeni, da bi najnovejši projekt režiserke Niki Caro (Mulan) in njene ekipe brez svoje zvezde popolnoma propadel. Tako kot večina Netflixovih filmov je tudi novi The Mother (Mati) povsem adekvaten za predvajanje v ozadju, medtem ko pospravljamo dnevno sobo ali brezumno srfamo po spletu na mobilniku. Zgodba vohunskega filma je namreč dovolj splošna in vsem znana, da ji lahko sledimo, tudi če ji ne namenimo popolne pozornosti, motivacija zlikovcev pa ravno toliko specifična, da ustvari preprost zaplet – torej sploh ne zelo.
Šablonska zgodba, šablonski užitek
Neimenovana informantka FBI (Lopez) in njen nadzornik Cruise (Omar Hardwick) komaj pobegneta iz krvavega napada na varno hišo FBI v predmestju zvezne države Indiana. Lopezova kmalu postane mati, saj noseča nekdanja vohunka med okrevanjem po poškodbah v bolnišnici rodi deklico. Takrat ima dve možnosti: lahko pobegne z dojenčkom in ostane na begu verjetno vse življenje ali pa se odpove otroku, da bi njena hčerka lahko živela normalno življenje. Izbere slednje.
Nikoli pa se ne popolnoma odpove otroku. Od daleč opazuje njeno življenje in čaka na dan, ko bo njena preteklost zaznamovala tudi življenje mladi Zoe (Lucy Paez). In tako se tudi zgodi. Ko prejme vest, da je njena hči v nevarnosti, ve, da je čas za akcijo. Kako se bosta punci branili pred nevarnostjo, si lahko že ogledate na Netflixu.