Vse skupaj se je zgodilo na odru sanremskega festivala, na katerem sta vplivnica Chiara Ferragni ter voditelj in umetniški vodja promovirala vsak svoj osebni profil na Instagramu. Spomnimo, med oddajo, ki je potekala v živo, je voditelj Amadeus odprl svoj profil pred milijoni gledalcev. V trenutku je nabral skoraj 400.000 sledilcev, številka je samo rasla. Trenutno ima več kot 1.800.000 sledilcev, kar je izjemno veliko, saj je do te številke prišel zelo hitro. Seveda zato, ker je svoj profil predstavil med najbolj gledano oddajo na italijanski državni televiziji, ki jo spremljajo tudi iz drugih držav.
Prišlo je več pritožb
Kar nekaj ljudi se je takoj oglasilo, saj jim ni bilo všeč, da je vplivnica Chiara Ferragni na tako evidenten način promovirala svoj profil, prek katerega služi milijone evrov. Kar še poudarjajo nekateri, je dejstvo, da naj ne bi bilo nikakršne pogodbe, ki bi to dovoljevala. Skratka – Chiara in Amadeus sta dejansko zlorabila javno televizijo za nabiranje všečkov na svojih zasebnih profilih.