Nova direktorja Netflixa sta razkrila nekaj skrivnosti priljubljene pretočne platforme. Zakaj so odpovedali kar nekaj priljubljenih serij in kaj nameravajo storiti z oglasi.
Reed Hastings ni več izvršni direktor Netflixa, nasledil ga je Greg Peters, ki si bo vodenje še naprej delil s Tedom Sarandosom, ki je bil več let soizvršni direktor tega pretočnega velikana.
Spregovorila za revijo Bloomberg
Skupaj sta dala zanimiv in izčrpen intervju za agencijo Bloomberg, v katerem sta spregovorila o prihodnosti in sedanjosti najbolj priljubljenega pretočnega velikana. Med drugim sta se dotaknila perečega vprašanja nenadne odpovedi kar nekaj priljubljenih serij in domnevnega neuspeha v oglaševalskem poslu.
Izbrali smo nekaj najpomembnejših odlomkov
Konkurenca je vse močnejša in sumimo, da je iskanje dobrih vsebin na Netflixu nekako težje kot v preteklosti. Ali je res tako?
»Misel, da je na Netflixu težko najti nekaj za gledanje, je nesmiselna, saj je na stotine zvezdnikov, ki pred sodelovanjem z Netflixom niso imeli kariere, bilo odkritih po naši zaslugi,« pojasnjuje Sarandos.
Vendar je tu še eno neusmiljeno Bloombergovo vprašanje. Kako naj Netflix zdaj, ko je dosegel praktično popoln prodor na svojem najpomembnejšem trgu, v Združenih državah Amerike, še naprej raste s hitrostjo 15 ali 20 milijonov novih naročnikov na leto?
Seveda z iskanjem drugje. »Na svetu je toliko držav, v katerih smo komajda prisotni,« pravi Peters. Netflix se bo osredotočil na to področje.
Potem pa še domnevni propad oglaševalskega posla
»V manj kot šestih mesecih smo dobesedno prišli od nič do delujočega izdelka z več oglaševalci,« pojasnjujeta in med vrsticami priznavata, da so se nekatere težave res pojavile. »Še vedno nas čaka ogromno dela, o tem ne dvomimo. Z njim se bomo ukvarjali še vrsto let in izpopolnjevali odnose z oglaševalci.«
Kar zadeva ekonomsko donosnost, Peters vztraja: "Pred dvema mesecema so bili prihodki od oglasov enaki nič, trivialno zato, ker na Netflixu ni bilo oglasov. Menim, da bomo v treh letih začeli dosegati prihodke v razponu od 1 do 2 milijard dolarjev. Pomembne številke, ki bodo dodane denarju, ki ga naročniki plačujejo vsak mesec.
Zakaj pa se uspešne serije neusmiljeno ukinjajo?!
Vodilni osebi sta zadevo hitro zavrnili: »Nikoli nismo odpovedali niti ene uspešne televizijske serije.« Skratka, ocene so tiste, ki govorijo. »Veliko ukinjenih oddaj ima zelo dobre namene, vendar kljub visokemu proračunu nagovarjajo premajhno občinstvo. Trik (ta del je bolj namenjen producentom kot naročnikom) za zagotovitev preživetja serije? »Za serije z maloštevilnim občinstvom uporabite majhen proračun, za serije s številnim občinstvom pa velik proračun.«
Netflix v živo
Glede prihodnosti platforme sta direktorja spomnila, da bo Netflix kmalu prvič gostil posebno oddajo komika Chrisa Rocka v živo, in priznala, da bo pravi potencial te nove vrste vsebine preizkušen z resničnostnimi šovi. »Veliko bolje je zmagovalce in izločene sporočati v realnem času, sicer se pogosto zgodi, da se tudi najbolj strastni gledalci odločijo preskočiti epizode, da bi šli naravnost na finale in pokvarili dogajanje.«