Zdi se, da kar ne mine teden, ne da bi nas katera od znanih slovenskih oseb iz estradnega sveta opozorila na spletno zavajanje. Gre za lažne spletne profile na družbenih omrežjih, kjer neznani ljudje uporabljajo fotografije in podatke znanih Slovencev in Slovenk v promocijskih člankih, da bi na ta račun zaslužili, si povišali število sledilcev ali pa se le privoščljivo pozabavali. "Prejeli smo precej opozoril in prijav, tako s strani znanih vplivnežev kot tudi s strani uporabnikov, da se na družabnem omrežju Facebook pojavljajo lažni profili znanih Slovencev, ki obljubljajo finančne nagrade. Te znašajo celo 1000 evrov za deljenje ene same objave! Seznam ciljanih profilov in zlorabljenih imen je precej dolg: Rebeka Dremelj, Marko Potrč, Tilen Artač, Denis Avdić, Ana Žontar Kristanc, Goran Hrvačanin," so zapisali na spletni strani Varni na internetu.
Zadnja v seriji žrtev prevarantov je znana pevka Tanja Žagar. »To, kar zadnje čase kroži po internetu, je velika prevara, laž, namerno zavajanje in zloraba mojega imena!,« je zapisala Tanja. »Glede na to, da mi vsakodnevno pišete in me sprašujete, vsakemu posebej pa ne morem odgovoriti, sem se odločila, da vas informiram in opozorim po tej poti. Ne nasedajte prevari!!! Vsem želim lep dan in vam pošiljam veliko dobre volje,« je še dodala Tanja in pripela tudi fotografije teh izmišljenih promocijskih člankov.
"Če ste za sekundo podvomili, kaj stoji v ozadju, je odgovor praktično vedno enak – spletni goljufi izkoriščajo znana imena, ki pritegnejo pozornost, da vas zvabijo v prevaro s skrito naročnino. Končni cilj pa je seveda finančna korist," poudarjajo na spletni strani Varni na internetu. "Tolikokrat smo že opozarjali, da z enim klikom, všečkom ali deljenjem objave ni mogoče zaslužiti na tisoče evrov. Pa naj si tako želimo, da je to vseeno vsaj malo res. Goljufi se zelo dobro zavedajo tistega drobca dvoma v naših glavah: “Kaj pa, če je vseeno res, saj me nič ne stane, če kliknem!”. Potem pa vse skupaj podkrepijo še z imeni in fotografijami prepoznavnih Slovencev, ki pogosto delijo objave o legitimnih nagradnih igrah. Znani obrazi tako še bolj pripomorejo k občutku zaupanja," so še dodali.