Trenutno morajo samovozeči avtomobili zaradi varnosti še vedno prepustiti nadzor ljudem, kar so med testiranjem pogosto morali storiti. V poročilu je navedenih več primerov, ko se je to zgodilo s podjetjem Titan. Najzanimivejše je, da si Apple prizadeva pridobiti dovoljenje ameriške nacionalne uprave za varnost v cestnem prometu za izdajo vozila brez volana in zavornih pedalov, ki bi bilo v celoti samovozeče vozilo.
Še en nenavaden del projekta so zamisli oblikovalci družbe Apple o razporeditvi sedežev v avtomobilu. Najnovejša zasnova ima štiri sedeže, obrnjene navznoter, tako da so potniki obrnjeni drug proti drugemu. Oblikovalci razmišljajo tudi o tem, da bi potniki lahko ležali in spali.
Čeprav se pri tem projektu dela že skoraj desetletje, je do javne izdaje Applovega avtomobila pete stopnje verjetno treba počakati še kar nekaj let. Apple se je prej dogovarjal z družbo Hyundai, da bi mu pomagal pri proizvodnji vozila, vendar so bili pogovori februarja lani prekinjeni. Septembra lani je vodja projekta Doug Field zapustil Apple in se zaposlil pri Fordu, kar je dodatno povečalo načrtne roke.