V njih s svojo značilno avtorsko pisavo spretno profilira sodobne ženske, slehernice, ki so ujete v spone različnih vsakdanjih odnosov še vedno globoko patriarhalnega sveta, pri čemer pa svojih literarnih protagonistk ne reducira zgolj na žrtve moških in družbe – predstavi jih tudi kot aktivne soudeleženke teh odnosov, kjer njihova razmišljanja, odločitve in (ne)dejanja dajejo legitimnost obstoju družinskih in družbenih vzorcev, ki jih utesnjujejo. Predstava je na velikem odru Drame zaživela skozi kreacije povsem ženskega igralskega ansambla pod režijskim vodstvom Ivane Djilas. V uprizoritvi igrajo Iva Babić, Silva Čušin, Maša Derganc, Petra Govc, Sabina Kogovšek, Saša Mihelčič, Maruša Majer, Saša Pavček in Barbara Žefran. Avtorici odrske priredbe sta Ivana Djilas in dramaturginja Ana Duša, ki je zgodbe, vključene v priredbo, prevedla na podlagi srbskih izdaj omenjenih knjig. Koreografinja in asistentka režije je Maša Kagao Knez, lektorica Klasja Kovačič, scenografinja Sara Slivnik, kostumografinja Jelena Proković, avtor glasbe Boštjan Gombač, oblikovalka svetlobe Mojca Sarjaš, študijska asistentka režiserke Nika Korenjak in asistentka kostumografinje Katarina Šavs. Kot je na novinarski konferenci pred premiero povedala Bužarovska, ima, kar se tiče položaja žensk v družbi, vsaka država in vsaka regija svoje specifike, pa vendarle gre za univerzalno vprašanje. In čeprav živimo v 21. stoletju, je po njenem prepričanju še vedno treba govoriti o neenakopravnosti med spoloma, ki je aktualna tako v Sloveniji kot Makedoniji in ZDA. Ustvarjalke so po petkovi premieri (skupaj so bile tri) požele dolgotrajni aplavz, ki se je iz sprva malo zadržanega stopnjeval iz poklona v poklon, na koncu pa je vzklik »Bravo!« prišel iz ust starejšega moškega.