Zimski športi

Vstopnice prodajale striptizete

bk
9. 12. 2013, 10.20
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.53
Deli članek:

Kako pomembni sta promocija in oglaševanje v vseh športnih panogah, ni skrivnost.

vszi

Klubi po vsem svetu se odločajo za take in drugačne prijeme, s katerimi se želijo približati svojim navijačem, ki so izredno, če ne najbolj pomemben del vsake organizacije. Hkrati s posebnimi in nenavadnimi akcijami ekipe pridobivajo na publiciteti, izredno izvirne so se spomnili in jo tudi uspešno izvedli pri ruskem hokejskem klubu Metalurgu iz Magnitogorska.

Liga KHL je slovenskim hokejskim navijačem od te sezone gotovo bližje kot v preteklih. V razširjenem ruskem prvenstvu, kjer moči meri 28 ekip, letos spremljamo odličnega napadalca Jana Muršaka, ki se bori za Amur iz Habarovska. Nič manj nismo pozorni na novinca v ligi Medveščaka, saj tam igra še en naš hokejist Gal Koren, ki je trenutno poškodovan, sicer pa mladi napadalec dobiva zelo malo priložnosti za igranje.

A v tokratnih vrsticah naša reprezentanta ne bosta v ospredju, pač pa klub iz Magnitogorska, mesta ob rusko-kazahstanski meji, ki je od Slovenije oddaljen približno 3200 kilometrov zračne črte. Pri tem klubu so se spomnili izredno zanimive, še posebej pa provokativne akcije za prodajo vstopnic. Tisti, ki se ukvarjajo s prodajo, vedo, kaj je prva stvar, ki se najbolj prodaja: seks in seksi ženske, še posebej take, ki s telesa odvržejo čim več krpic. Na temelju te ideje so se v Magnitogorsku odločili za še nikjer videno potezo. Prodajo vstopnic so nenapovedano povečali s tem, da so najeli tri striptizete iz bližnjega nočnega lokala, ki so na običajnem delovnem mestu prodajale karte za tekme lisjakov.

»Hokej je moški šport, in kateri moški ne uživa v gledanju seksi deklet,« je modro izjavil Anton Čaika, ki je pri Magnitogorsku odgovoren za stike z javnostjo, in njemu se lahko klub zahvali, da je ekipa, ki na lestvici vzhodne konference zaseda četrto mesto, na svojih tekmah dobila še večjo spodbudo s tribun.

Dve mični blondinki ter ena črnolaska so izredno popestrile dan vsem tistim, ki so prišli po karte. Dve dekleti sta se po pisarni, ki je od obiskovalcev ločena le s steklom, sprehajali le v spodnjem perilu, ena v črni kombinaciji, druga pa v čipkasti beli. Tretja, sicer najbolj prsata od trojice, je bila oblečena v tesen kostim, ki je bil poudarjen z globokim dekoltejem.

Dekleta so se na novih delovnih mestih odlično znašla. Niso prodajala le vstopnic, temveč so dobila še druge naloge, značilne za pisarniška dela. Ljudje, ki so prišli po karte, so bili najprej povsem začudeni, mnogim se je na obrazih videlo, da jim je nerodno, a sčasoma so se opogumili, se nasmejali tej gesti, kar nekaj jih je zanimive prizore ovekovečilo z mobilnimi telefoni. Na koncu dneva je bilo najbolj pomembno, da so vse vstopnice pošle, klub pa je nase opozoril po vsem svetu.

Zanimivo bi bilo videti, kako bi enaka akcija delovala v Sloveniji. Naš edini udeleženec v ligi EBEL Telemach Olimpija je prav ta teden z novo predsednico kluba Ditko Maučec na čelu zatrdil, da si bo v prihodnje še bolj prizadeval, da bi v dvorano Tivoli privabil še več navijačev, in mogoče je to ena od najbolj prepričljivih potez, ki bi ljudi privabile na hokejske tekme. Bomo videli, če so pri zmajih dovolj pogumni in drzni za tako potezo. Lahko bi bilo zelo zanimivo!