Letalo, ki ga letalske družbe uporabljajo že več kot desetletje, se je namreč izkazalo za predrago, da bi prepričalo več kupcev. Airbus je obenem razkril lanske poslovne rezultate, ki jih zaznamuje visoka rast dobička. Airbus je odločitev sprejel potem, ko je dubajski letalski prevoznik Emirates zmanjšal število naročil modela A380 iz 162 na 123. Proizvodnjo bodo tako ukinili, ko izpolnijo vsa trenutna naročila.
"Odločitev je zelo boleča za nas in vse ostale ljubitelje modela A380," je dejal generalni direktor Airbusa Tom Enders. Ukinitev proizvodnje bi po njegovih besedah lahko vplivala na 3500 delovnih mest. Dvonadstropno letalo, katerega proizvodnjo so v minulih letih že zmanjšali, sprejme med 500 in 850 potniki, zato ga letalske družbe le stežka v celoti napolnijo. Posledično težko upravičijo njegovo visoko ceno, ki kataloško znaša skoraj 450 milijonov dolarjev.
Airbus je danes razkril tudi poslovne rezultate za lani, ki pa jih je novica o ukinitvi proizvodnje modela A380 skoraj povsem zasenčila. Družba je lani ustvarila tri milijarde evrov čistega dobička, kar je 29 odstotkov več kot predlani. Letos bo kupcem dobavila med 880 in 890 letal.