Nemški vlaki niso več kar so nekdaj bili. Deutsche Bahn je le še senca nekdanje odličnosti, piše nemški časopis Der Spiegel, ki trdi, da je v marcu zamujala kar četrtina dolgoprogaških vlakov. Razlog? »Obsežne motnje na glavnih linijah« in »zimski vremenski pogoji na severu in vzhodu.«
A zamude nemškega prevoznika niso pestile le marca, že več let se namreč sooča z večjimi problemi. Zato so si za leto 2018 zadali cilj 82 odstotne točnosti prihodov. Marčevske številke kažejo, da so zastavljeni cilj zgrešili za 6,7 odstotka.
Največji problem je stanje železnic. 33.000 kilometrov položenih tirov je namreč marsikje zastarelih in poškodovanih, zaradi česar je bilo v letu 2016 postavljenih kar 850 gradbišč po državi, dolg seznam infrastrukturnih projektov in popravil pa se nadaljuje tudi letos.
Predsednik uprave Deutsche Bahn Richard Lutz bo zato še letos ustanovil novo delovno skupino za izboljšanje točnosti. A tudi to ne bo dovolj, če ne bo večjih investicij v železniško infrastrukturo. Podjetje, ki se je komaj izkopalo iz finančnih težav sedaj infrastrukturne probleme rešuje le s kratkoročnimi rešitvami.