AT&T je strankam za mesečno naročnino obljubil neomejeno nalaganje podatkov z visoko hitrostjo. A je bilo neomejeno le do določene meje, potem pa je AT&T začel zavirati hitrost.
To res počnejo tudi druga telekomunikacijska podjetja, na primer T-Mobile, ki prav tako obljublja neomejeno količino podatkov, po dveh gigabajtih pa 'stisne na zavoro'.
Podjetje trdi, da so bile stranke podrobno obveščene o vsem, poleg tega pa je FCC podprla njihov program upravljanja s hitrostjo.
FCC se je, kot kaže, za začetek spravil na AT&T, ki je že na sodišču zaradi istega početja. "Neomejeno pomeni neomejeno. Stranke morajo dobiti to, kar so plačale in FCC ne bo mirno gledala, ko jih podjetja zavajajo," je sporočil predsednik FCC TomWheeler in razložil, da je kazen posledica kršenja pravil o odprtem internetu.
AT&T, ki je bil skupaj z drugimi ponudniki interneta odločno proti pravilom o odprtem internetu, ki prepovedujejo zaviranje ali pospeševanje podatkov za določene stranke, je nemudoma napovedal pritožbo, za kar ima 30 dni časa.
Podjetje trdi, da so bile stranke podrobno obveščene o vsem, poleg tega pa je FCC podprla njihov program upravljanja s hitrostjo. Nenazadnje pa se tudi FCC zaveda, da druga podjetja počnejo isto. Ameriški potrošniki lahko torej upajo, da bo FCC stopila na rep tudi drugim.