Iskanje druge črne skrinjice, ki je beležila tehnične podatke letala, je bila prioriteta - poleg iskanja in identifikacije posmrtnih ostankov. Preiskovalci namreč računajo, da jim bo vsebina skrinjice razkrila odgovore na številna še odprta vprašanja o tem, kaj se je dogajalo v minutah pred strmoglavljenjem.
Kot je sporočil francoski tožilec Brice Robin, je črna skrinjica v stanju, ki vzbuja upe, da bodo lahko uporabili na njej zapisane. Kot je še dodal, so doslej izolirali 150 različnih vzorcev DNK s kraja, kjer je strmoglavilo letalo.
Sodeč po podatkih prve črne skrinjice, ki je snemala zvoke v pilotski kabini in so jo našli kmalu po strmoglavljenju, je z letalom v gore na jugu Francije namerno trčil kopilot Andreas Lubitz. Izkoristil je trenutek, ko je glavni pilot odšel na stranišče, in ga zaklenil iz kabine.
Letalo je v gore zapeljal s hitrostjo 700 kilometrov na uro, vseh 150 ljudi na krovu - približno polovica je bila Nemcev, več kot 50 je bilo Špancev - je bilo v trenutku mrtvih.
Tožilstvo v nemškem Düsseldorfu je medtem danes sporočilo, da je Lubitz pred tragedijo na spletu preučeval različne načine izvedbe samomora. Iskal je tudi podrobnosti o varnostnem mehanizmu vrat v pilotsko kabino.
To je počel vse do zadnjega dne pred strmoglavljenjem, sodeč po sledeh na spletnem iskalniku na tablici, ki so jo preiskovalci našli v stanovanju 27-letnika v Düsseldorfu.