Kot piše v poročilu, je bilo letalo Kingair, na katerem je bilo poleg Trajkovskega še šest potnikov in dva pilota, slabo vzdrževano in v času, ko je strmoglavilo, ni bilo tehnično brezhibno. Posadka je letalo prevzela le dva tedna pred nesrečo in ni bila primerno usposobljena za upravljanje te vrste letala.
Preiskovalna komisija, ki se je s primerom ukvarjala več kot dve leti, odgovornost za omenjene pomanjkljivosti pripisuje makedonski upravi za civilno letalstvo in pristojnim za prevoz visokih makedonskih predstavnikov.
V okviru preiskave so tudi ugotovili, da je bil avtomatski pilot letala v času nesreče izključen in da bi lahko preprečil trčenje v goro. Še celo črna skrinjica ni bila tehnično brezhibna, posadka pa ni ravnala ustrezno slabim vremenskim razmeram, ki so bile v času nesreče na območju.
Trajkovski je bil 26. februarja 2004 na poti na mednarodno investicijsko konferenco za Bosno in Hercegovino v Mostarju, ko je vladno letalo praktično tik pred pristankom v gosti megli strmoglavilo. Preživelih ni bilo.