Poslovni interesi koncerna Kalašnikov očitno krepko presegajo zgolj orožarske ambicije.
Sibirski izdelovalci orožja namreč hočejo postati znamka, ki bo predstavljala specifičen življenjski slog, podobno kot je to uspelo Applu. Tej nameri ni utekla tudi bržda najbolj razširjena puška AK-47, saj je bila deležna stilske preobrazbe in po novem velja za orožje miru.
Potrošnikom bo tako kmalu na voljo kolekcija športnih oblačil, katero naznanja pred kratkim objavljeni novi logotip. Ob tem so v podjetju povedali, da »mora orožje vzdrževati mir, uveljavljati pravičnost, dostojanstvo in pravico do življenja.« Ter da orožje ljudem vliva pogum in jim vzbuja občutek odgovornosti; da varuje šibke pred močnimi; da lahko ljudje z orožjem v rokah zaščitijo prihodnost svojih družin, narodov in držav.
Pri podjetju si prizadevajo, da bi prihodke povečali kar za štirikrat; nadalje se nadejajo, da bodo letno proizvodnjo vseh svojih izdelkov povečali na 300.000 enot.