Da se vlečenje Coste Concordie preložili za en dan, je novinarjem sporočil vodja agencije za civilno zaščito Franco Gabrielli, ki vodi obsežno operacijo, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Tako so se odločili zaradi slabega vremena, predvsem močnih vetrov, ki so ponoči za več ur prekinili priprave na pot. Po besedah inženirjev so sicer ladjo kljub vremenu sedaj bolj ali manj že pripravili za zahtevno pot, v torek pa bodo sledili še zadnji pregledi. Ob kateri uri točno se bo nato v sredo odpravila na svojo zadnjo pot, sicer zaenkrat še ne morejo povedati, je dejal eden od inženirjev Sergio Girotto. "Pri operaciji te vrste ni smiselno hiteti, ne želimo narediti kakšne napake," pa je po poročanju AFP pojasnil Michael Thamm, direktor lastnika ponesrečene križarke, podjetja Costa Crociere. Kot je še dodal, jim 24 dodatnih ur omogoča, da opravijo še več testov in se nato bolj samozavestno lotijo dela. "Verjamem, da bo to dobro porabljen dan," je poudaril. Costo Concordio naj bi sicer po prvotnih načrtih začeli vleči proti Genovi že danes, nato so to preložili na torek in sedaj na sredo. Njeno "spremstvo" bo sestavljalo 14 ladij, med njimi štirje vlačilci. Na krovu križarke bo med plovbo 12 ljudi, odvisno od vremena pa so začrtali tudi alternativne poti.
Zahteven inženirski podvig
Ker bo ladja potovala s hitrostjo največ 3,7 kilometra na uro, naj bi za pot potrebovala približno štiri dni. Reševanje 300-metrske in 114.000-tonske Coste Concordie predstavlja inženirski podvig, kakršnemu svet še ni bil priča. Celoten projekt so začeli maja 2012, operacija pa naj bi skupno stala 1,5 milijarde evrov. Uničenje ladje bi lahko trajalo tudi do dve leti, do 80 odstotkov odpadnega materiala pa naj bi reciklirali. Luksuzna potniška ladja je 13. januarja 2012 z več kot 4200 ljudmi na krovu pred toskanskim otokom Giglio nasedla na čereh in se prevrnila, pri čemer je umrlo 32 ljudi. Odgovornost za tragično nesrečo Coste Concordie so pripisali več uslužbencem družbe Costa Crociere, ki je zato priznala sokrivdo. Kapitan ladje Francesco Schettino se za nesrečo zagovarja pred sodiščem v mestu Grosseto. Sodbo je pričakovati v prihodnjih mesecih, grozi pa mu do 20 let zapora.
Da se vlečenje Coste Concordie preložili za en dan, je novinarjem sporočil vodja agencije za civilno zaščito Franco Gabrielli, ki vodi obsežno operacijo, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Tako so se odločili zaradi slabega vremena, predvsem močnih vetrov, ki so ponoči za več ur prekinili priprave na pot.
Po besedah inženirjev so sicer ladjo kljub vremenu sedaj bolj ali manj že pripravili za zahtevno pot, v torek pa bodo sledili še zadnji pregledi. Ob kateri uri točno se bo nato v sredo odpravila na svojo zadnjo pot, sicer zaenkrat še ne morejo povedati, je dejal eden od inženirjev Sergio Girotto.
"Pri operaciji te vrste ni smiselno hiteti, ne želimo narediti kakšne napake," pa je po poročanju AFP pojasnil Michael Thamm, direktor lastnika ponesrečene križarke, podjetja Costa Crociere. Kot je še dodal, jim 24 dodatnih ur omogoča, da opravijo še več testov in se nato bolj samozavestno lotijo dela. "Verjamem, da bo to dobro porabljen dan," je poudaril.
Costo Concordio naj bi sicer po prvotnih načrtih začeli vleči proti Genovi že danes, nato so to preložili na torek in sedaj na sredo. Njeno "spremstvo" bo sestavljalo 14 ladij, med njimi štirje vlačilci. Na krovu križarke bo med plovbo 12 ljudi, odvisno od vremena pa so začrtali tudi alternativne poti.
Ker bo ladja potovala s hitrostjo največ 3,7 kilometra na uro, naj bi za pot potrebovala približno štiri dni.
Reševanje 300-metrske in 114.000-tonske Coste Concordie predstavlja inženirski podvig, kakršnemu svet še ni bil priča. Celoten projekt so začeli maja 2012, operacija pa naj bi skupno stala 1,5 milijarde evrov. Uničenje ladje bi lahko trajalo tudi do dve leti, do 80 odstotkov odpadnega materiala pa naj bi reciklirali.
Luksuzna potniška ladja je 13. januarja 2012 z več kot 4200 ljudmi na krovu pred toskanskim otokom Giglio nasedla na čereh in se prevrnila, pri čemer je umrlo 32 ljudi.
Odgovornost za tragično nesrečo Coste Concordie so pripisali več uslužbencem družbe Costa Crociere, ki je zato priznala sokrivdo. Kapitan ladje Francesco Schettino se za nesrečo zagovarja pred sodiščem v mestu Grosseto. Sodbo je pričakovati v prihodnjih mesecih, grozi pa mu do 20 let zapora.