Kot je pojasnil, je ladja Ocean Shield prenehala z iskanjem pogrešanega letala z iskalcem signala s črnih skrinjic in naj bi iskanje nadaljevala z robotsko podmornico Bluefin-21, poročajo tuje tiskovne agencije.
Houston je povedal še, da so zadnji signal zaznali pred približno šestimi dnevi. "Zato mislim, da je čas, da gremo pod vodo," je dejal na novinarski konferenci v Perthu. Domnevajo, da so se baterije na črnih skrinjicah iztrošile in da z iskanjem na površini ne bi mogli več omejiti območja iskanja.
Dodal je še, da so na območju iskanja opazili tudi naftni madež, ki bi lahko pripadal pogrešanemu letalu Boeing 777, ki je z radarjev izginil 8. marca na poti iz malezijskega Kuala Lumpurja v Peking. Madež so odkrili dobrih pet kilometrov stran od kraja, kjer je Ocean Shield zaznal signale. Ali gre res za gorivo s pogrešanega letala, pa bodo lahko ugotovili šele čez več dni, je še povedal Houston.
Zdaj naj bi podmornica, ki je dolga slabih pet metrov, s sonarjem prečesavala morsko dno Indijskega oceana in poskušala najti ostanke letala. Doseg ima okoli 4500 metrov, kar je približno tudi globina oceana, kjer naj bi ležalo letalo. V 16 urah lahko preišče območje, veliko pet krat osem kilometrov, navajata nemška tiskovna agencija dpa in francoska AFP.
V iskanje pogrešanega malezijskega letala zdaj tudi podmornica
V iskanje že več kot pet tednov pogrešanega malezijskega letala se bo zdaj podala tudi robotska mini podmornica, je sporočil vodja Vodja iskalcev v Perthu v Avstraliji Angus Houston. Podmornico naj bi v Indijski ocean spustili še danes, je dejal.