Twitter je oktobra napovedoval ceno med 17 do 20 dolarji za delnico. Nato se je začel tako imenovani "road show" za iskanje večjih vlagateljev in očitno je bilo zanimanje za delnice dovolj visoko, da je podjetje v ponedeljek pri ameriški Komisiji za vrednostne papirje in borzo (SEC) vlogo dopolnilo z določitvijo uvodne javne prodaje delnic med 23 do 25 dolarjev.
Tik pred začetkom prodaje pa se je cena dvignila spet na 26 dolarjev za delnico, kar pomeni, da bo tržna vrednost podjetja glede na vse delnice skupaj znašala 18 milijard dolarjev. To je na primer več, kot je tržna vrednost verige veletrgovin Macy's (17 milijard dolarjev).
V uvodni javni prodaji bo na voljo skupaj 70 milijonov delnic z možnostjo izdaje dodatnih 10,5 milijona, če bo dovolj zanimanja. Prodaja se bo predvidoma začela danes zjutraj na Newyorški borzi pod simbolom TWTR.
Zanimanje za začetek prodaje delnic je veliko in morda primerljivo s Facebookom maja lani, pri katerem pa uvodoma ni šlo dobro. Tehnične težave na borzi Nasdaq so povzročile nekaj zamude pri začetku prodaje, uvodna cena 40 dolarjev za delnico pa je kmalu padla nižje in si je opomogla šele po letu dni. Tudi zaradi izkušenj Facebooka se je Twitter odločil, da gre raje na Newyorško borzo.
Optimizem nekaterih analitikov je morda malce prevelik, saj je dejstvo, da Twitter kljub svoji priljubljenosti v sedmih letih obstoja še ni posloval z dobičkom. Vendar pa prihodki rastejo. Od tretjega četrtletja lani do tretjega četrtletja letos so se prihodki podvojili na 169 milijonov dolarjev. V tretjem četrtletju letos pa je bilo izgube za 65 milijonov dolarjev, kar je trikrat več kot v enakem obdobju lani.
Twitter si je za svojega nadzornika začetka prodaje delnic izbral banko Barclays. Njena vloga bo pomembna, saj če bo prišlo do kakšnih tehničnih težav, bodo nalogo trgovanja z delnicami prevzeli posredniki Barclaysa in z delnicami trgovali fizično. To na borzi Nasdaq, ki je morala za zaplete s Facebookom SEC plačati deset milijonov dolarjev kazni, ni mogoče.
Twitter trenutno vodi glavni izvršni direktor Dick Costolo, ki je bil nekoč direktor pri podjetju Google, še prej pa je imel srčno željo postati poklicni komik. Prvi izvršni direktor je bil Jack Dorsey, ki je 21. marca 2006 poslal v svet prvi tvit: "Pravkar postavljam svoj twttr". Danes ima podjetje 230 milijonov uporabnikov, večinoma izven ZDA.