"Sedaj je mogoče izvesti preiskavo na krovu Concordie. Deli ladje so nad vodo in delo se lahko začne," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP novinarjem pred sodno dvorano pojasnil odvetnik Francesco Pepe.
Ladjo so prejšnji teden dvignili s skal, na katerih je ostala ujeta po nesreči, ter jo postavili v pokončni položaj. Schettinovi odvetniki želijo s preiskavo ugotoviti, ali so k nesreči prispevale tudi morebitne tehnične težave.
"Resnico bomo lahko odkrili in razumeli le po novi preiskavi naprav, kot so generatorji za primer nuje, vodotesna vrata in sistemi za spuščanje rešilnih čolnov," je menil Pepe.
Schettino je obtožen uboja 32 ljudi, ki so umrli v nesreči, povzročitve nesreče in tega, da je ladjo zapustil, preden je bila končana evakuacija. Grozi mu do 20 let zapora.
Schettino, ki si je v Italiji zaradi pobega s potapljajoče se ladje prislužil naziv "kapitan strahopetni", naj bi preblizu obale zapeljal zaradi posebnega pozdravnega manevra. 52-letni kapitan vztraja, da bi morala svoj del krivde prevzeti tudi lastnica ladje, družba Costa Crociere. Nekaj ljudi naj bi bilo namreč prisiljenih poskakati v ledeno mrzlo vodo, ker so se pojavile težave s spuščanjem rešilnih čolnov.
Odvetnik družbe Costa Crociere Marco De Luca je novinarjem danes zatrdil, da je bila prvotna preiskava ladje, opravljena pred začetkom sojenja, "izčrpna". Sodniki naj bi o zahtevi Schettinovih odvetnikov odločili ta teden.