Promocija in oglaševanja sta po besedah ministrstva namenjena obveščanju državljanov o delovanju obrambnega resorja in SV, o poslanstvu in nalogah SV ter o vseh možnostih sodelovanja z njo, s ciljem, da bi privabili čim več kandidatov, da se pridružijo razpoložljivim oblikam sodelovanja.
Ministrstvo je ob tem poudarilo, da pridobivanje kadra štejejo med prednostne naloge ministrstva, temu zato namenjajo veliko pozornost.
Ministrstvo načrtuje zakup oglasnega prostora
Načrtovana sredstva za oglaševanje in promocijo bodo namenjena oglaševanju v tiskanih medijih, na radijskih in televizijskih postajah, spletnih portalih, za digitalno oglaševanje, na učnih pripomočkih za učence in dijake, za oglaševanje na študentskih, dijaških in drugih spletnih portalih ter za plakatiranje. Obrambno ministrstvo vse zakupe medijskega prostora oz. dogovore za promocijo izvaja neposredno z izbranimi mediji oz. ustanovami, so navedli.
Ministrstvo načrtuje zakup oglasnega prostora tudi za dogodek ob dnevu SV, ki bo potekal 14. maja v Mariboru. Za posamezne zakupe oglasnega prostora, ki jih bo ministrstvo izvedlo neposredno z izvajalci, bodo pripravili video oglase, fotografski material, promocijske članke, plakate in druge oblike oz. formate oglasnih sporočil, ki bodo objavljeni v izbranih medijih.
Lani zabeležili 300 novih zaposlitev v vojski
Obrambni minister Marjan Šarec je februarja za STA dejal, da mora ministrstvo sprva zagotoviti dovolj kadra za profesionalno vojsko. Povedal je, da so lani prvič po letu 2010 zabeležili več kot 300 novih zaposlitev v vojski, kar je preseglo število odhodov v pokoj. Poleg tega je v pogodbeni rezervi že okoli 900 pripadnikov. Tako da ima SV ob upoštevanju pogodbene rezerve več kot 7100 vojakov, je dejal. Resolucija o splošnem dolgoročnem programu razvoja in opremljanja SV do leta 2035 sicer predvideva vojsko v obsegu 10.000 pripadnikov, od tega 3000 pripadnikov pogodbene rezerve.