Mercator z različnimi aktivnostmi že vrsto let podpira ukvarjanje s športom in aktivno življenje, tako pri svojih zaposlenih kot tudi kupcih. Podpira pa tudi vrhunske športnike in je sponzor slovenske olimpijske smučarske reprezentance.
»Podaj petko je priljubljena kretnja med mladimi, ki ponazarja veselje in zmago, zato se nam je to zdela odlična gesta za dobrodelno aktivacijo,« je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga v Mercatorju. Pri Mercatorju so v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije ob letošnjih olimpijskih igrah v Pekingu pripravili prav posebno navijaško kampanjo z dobrodelno noto.
Vse podane petke so v Mercatorju po koncu aktivacije pretopili v donacijo, ki jo je na sprejemu olimpijcev v Kranjski Gori Majda Vodopivec predala skladu Botrstvo v športu. Povedala je: »Naši športniki so s sedmimi medaljami dokazali neverjetno odličnost, za kar jim iskreno čestitamo. Slovenci pa smo ponovno pokazali dobrodelni duh. Ponosni smo, da so uporabniki aplikacije Moj M prepoznali pomen akcije Podaj petko, kajti zbrana sredstva v višini 5.000 evrov bodo namenjena pomoči mladim športnikom, starim med 14 in 23 let, iz socialno ogroženih okolij. Skupaj torej prispevamo k nadaljnjemu razvoju in uresničevanju športnih potencialov.«
Skupne vrednote, trdo delo in usmerjenost v mlade talente povezuje Mercator in vrhunske olimpijce. V Mercatorju verjamejo, da sta podporno okolje in ekipni duh ključna tako za športne kot poslovne ali druge uspehe.