Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek si je danes ogledala največje železniške infrastrukturne projekte v Mariboru in Šentilju in ugotovila, da tečejo po načrtih.
Projekt obnove železniške proge med Mariborom in Šentiljem je ocenjen na 254 milijonov evrov, izgradnja podvoza pod Ljubljansko ulico pa na devet milijonov evrov. S temi infrastrukturnimi pridobitvami naj bi se močno skrajšala pot do slovenske prestolnice, ki trenutno traja z vlakom od dve do tri ure. "To je za Maribor res velika stvar," je dejala in dodala: "Če bo vse po sreči, in kot kaže, bo, bo v naslednjem letu od jeseni naprej tudi z novimi vlaki, ki jih bodo dobile Slovenske železnice, pot iz Maribora v Ljubljano z vlakom trajala približno uro in pol. To je po mojih ocenah že zelo primerljivo z vožnjo z avtomobilom, še posebej v konici."
Spomnila je, da je pred dvema tednoma ustanovila delovno skupino za pripravo dolgoročne strategije razvoja železniške infrastrukture v državi, ki naj bi med drugim preverila možnosti vzpostavitve hitrih železniških povezav. Mariborčani so namreč na začetku poletja predstavili državljansko pobudo 50 minut med Mariborom in Ljubljano, ki zahteva hitri vlak med največjima slovenskima mestoma.
Ukinitev vinjet na hitri cesti skozi Maribor
Mariborčani si obenem prizadevajo za ukinitev vinjet na hitri cesti skozi Maribor, pri čemer se že nakazuje določen napredek. "Prejšnji teden smo z našega ministrstva dali v medresorsko usklajevanje vladni akt, ki bo to cesto izvzel iz vinjetnega sistema. Država namreč nima pravne podlage, da na tej cesti zahteva vinjeto," je dejala ministrica. Podrobnosti bo sicer treba še doreči, sama pa predlaga brezplačni prenos ceste z Darsa na direkcijo za infrastrukturo.
"Vesel sem, da gre vse po načrtih, tako časovno kot finančno," je bil zadovoljen tudi mariborski župan Saša Arsenovič. "To je prava smer razmišljanja države, da je treba regiji pomagati na infrastrukturni ravni, da se bomo lahko bolje razvijali," je dodal.