Addiko banka pa svoje stranke rada še dodatno preseneča in razvaja. Na rojstni dan bo stranke ob obisku katerekoli Addiko poslovalnice obdarila s sladkim presenečenjem. Tiste stranke, ki si rojstni dan delijo z Addikom, pa bo pričakala še posebna pozornost. V četrtek, 11. julija, se oglasite v najbližji Addiko poslovalnici in praznujte z njimi!
Na slovenskem bančnem trgu je v svojih treh letih delovanja Addiko banka poznana po svojih načelih »straightforward« bančništva, ki temeljijo na enostavnih in hitro dostopnih bančnih storitvah. Svojo prisotnost na trgu je v lanskem letu okrepila tudi z razvojem različnih inovativnih digitalnih rešitev. Z njimi je postavila nove standarde poslovanja v Sloveniji, ki zagotavljajo vsak dan boljšo uporabniško izkušnjo ter posledično večje zadovoljstvo svojih strank. Še naprej širi mrežo unikatnega koncepta digitalnih Addiko Express poslovalnic, ki strankam omogočajo, da hitro in enostavno upravljajo z osebnimi financami, brez čakanja v vrsti in na način, da same opravijo določene bančne storitve.
V lanskem letu je postala tudi prva banka v Sloveniji, ki omogoča storitve plačevanja in pregleda nad financami preko popularne komunikacijske platforme Viber – 'Addiko Chat Banking'. Banka je prav tako v zadnjem letu uvedla edinstven koncept poslovanja - Addiko Rdeča sreda – s katerim strankam ponuja posebne ugodnosti, prve te vrste na slovenskem bančnem trgu ter na inovativen način krepi svoj položaj strokovnjaka za potrošniške kredite.
Banka z osredotočanjem na stranke in njihove potrebe ter z uvajanjem inovativnih digitalnih rešitev na slovenskem trgu še naprej gradi prepoznavno blagovno znamko, ki ji iz dneva v dan zaupa vedno več strank. To dodatno potrjuje tudi certifikat „Prijazni strankam“, ki dokazuje, da so s svojimi prizadevanji na pravi poti.
V banki vedno mislijo tudi na svoje zaposlene in v letošnjem letu so zaradi svojih uspešnih implementiranih ukrepov za pozitivno in produktivno delovno okolje kot nadgradnjo osnovnega prejeli polni certifikat „Družini prijazno podjetje“.