Nagrado za medijskega menedžerja leta 2015 bo prejel Pavel Vrabec, dolgoletni generalni direktor medijske družbe PRO PLUS, ki je pomembno zaznamoval razvoj slovenskega televizijskega in tudi širšega medijskega prostora.
Na letošnji konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu, bo prvič podeljena nagrada medijskemu menedžerju leta. Nagrada prepoznava dolgoleten in pomemben prispevek in vpliv lastnika oziroma voditelja medijske hiše na medije in medijsko panogo.
Letos so medijskega menedžerja leta izbirali Toni Balažič, predsednik uprave Mercatorja, Gregor Pilgram, član uprave Zavarovalnice Generali, in Dejan Turk, predsednik uprave Simobila in Vip mobila, ter organizator konference medijskih trendov SEMPL.
Že pred začetkom svoje kariere v družbi PRO PLUS je soustvarjal legendarni Radio GA-GA, od vsega začetka pa tudi vodil področje marketinga in prodaje na komercialnem radiu Radio Gama MM. PRO PLUS-u se je pridružil leta 1996, neposredno po ustanovitvi medijske hiše, kot direktor trženja. Aprila 2005 je bil imenovan za izvršnega direktorja, leta 2009 pa je postal generalni direktor. Pod njegovim vodstvom PRO PLUS tudi po 20 letih od ustanovitve ostaja ena najbolj uspešnih medijskih družb v Sloveniji. Podjetje je v tem času med drugim lansiralo prvo storitev naročniškega videa na zahtevo VOYO, tri tematske televizijske kanale KINO, BRIO in OTO in številne vsebinske formate, ki postavljajo standarde televizijske produkcije v Sloveniji. V obdobju 2010/2011 je bil izvoljen na položaj predsednika Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Dolga leta je bil tudi član upravnega odbora SOZ.
Pavel Vrabec bo nagrado prejel na slavnostni podelitvi konec prvega dne konference SEMPL 26. novembra, na kateri bodo znani tudi prejemniki nagrad za najboljše medijske strategije leta Sempler in dobitnik še ene nove nagrade TOP SEMPL »Medijska zvezda prihodnosti«.
Pavel Vrabec je ob imenovanju za medijskega menedžerja leta izjavil: »Presenečen sem nad nagrado. Iskreno prijetno presenečen. Nisem vajen pohval in že zdavnaj sem se pomiril s tem, da so največje priznanje doseženi poslovni rezultati, zadovoljni in motivirani sodelavci, zvesti gledalci in občutek, da delaš po najboljših močeh. Veliko delamo, radi ustvarjamo in skupaj se tudi veselimo uspehov. Počaščen sem ob nazivu »Medijski menedžer leta«, a ga hkrati delim in posvečam ljudem, ki mi ob vodenju tega velikega, uspešnega podjetja, ki ima tako kot vsako svoje lepe in svoje slabe dni, ne glede na vse, stojijo ob strani.«