Zakopljemo se v oglase, objavljene v časopisih in na svetovnem spletu. Zanimive vsebine, ki druga z drugo kar tekmujejo, katera bo bolj spretno zapisana, razkrivajo pestrost uslug, ki si jih lahko deležen, proti plačilu, seveda. Eni oglasi so diskretni in elegantni, drugi bolj izzivalni, nekateri celo prostaški. »Odvisno, kakšnega klienta želiš, temu profilu potem prilagodiš oglas. Je pa tudi res, da ima en ponudnik po več oglasov; eni so bolj žgečkljivi, drugi bolj elegantni, tako da si zagotovimo odjemalce z vseh vetrov; resne poslovneže, ki potrebujejo diskretne in sofisticirane usluge, in fante, moške, ki potrebujejo hitro 'obdelavo',« obrazloži naša sogovornica, ponudnica storitev prek oglasov. Doda tudi, da je zelo pomembna šifra oglasa oziroma tvoj vzdevek. Ta je po navadi ključni faktor pri izboru. Tako med oglasi najdemo Poredno mucko, Postavnega poslovneža, Sexi Anito, Atraktivno rjavolasko, Baročno porednico …
Ponudbe je ogromno
Preseneti nas količina ponudb in vsebine. Ponudnik iz Primorske zapiše: »Nudim spremstvo ženskam, ne glede na leta. Lahko te spremljam na žuru, na poroki, tako da ti bodo vsi zavidali. Ponujam tudi intimnost. Vse diskretno. Plačilo po dogovoru.« Sledi oglas, ki ga odda Vitka ona, ki na Obali zagotavlja masaže, tudi erotične. Sledi še oglas Baročne mladenke, ki ponuja srečanja v Ljubljani. Gospodje bodo, če bi jo radi najeli le za krajši čas, dobili posebno ponudbo – ceno v akciji.
Če kaj, potem je iz ponudbe razbrati, da so ponudniki prevzeli trgovske marketinške prijeme; akcije, pol plačaš zdaj, pol pozneje, najemi me večkrat – prejmi popust … Ta način uporablja tudi naša sogovornica, ki ima več oddanih oglasov. Prihaja z Goriškega in je zaradi povpraševanja k sodelovanju povabila še dve dekleti, prav tako študentki. Vse se preživljajo samo s to dejavnostjo. Zaslužijo precej. Vsaka pa ima na kupe zanimivih zgodb.
Kdo se »skriva« za oglasi
Rekli ji bomo Andreja, kar ni njeno pravo ime, a se s takim vzdevkom največkrat pojavlja med oglasi. Pove, da nima službe in da zato počne, kar počne. Ji pa ni pri tem nič hudega. »Do zdaj je bilo še vse v redu. Tako kot moja stranka tudi jaz želim in upam na popolno diskretnost, saj nočem, da moji prijatelji in svojci vedo, s čim se ukvarjam. Tudi odjemalec si tega ne želi,« nam zaupa. Z dekleti imajo posebne telefone, prek katerih sprejemajo rezervacije, zaradi povpraševanja pa nekatere tudi že zavračajo.
Druga iz skupine, poimenujmo jo Vesna, je, kot pove, specializirana za spremstva poslovnežev. »Imam precej premožnih strank. Pravzaprav stalnih. Eden je iz Maribora, par jih prihaja iz Ljubljane, dva z Obale. To so moji stalni mesečni odjemalci. Po navadi grem z njimi na prireditve, potem pa v hotel. Se ve, po kaj. Z njimi zaslužim okoli 2000 do 3000 evrov na mesec,« pojasni. Zanima nas, kakšen je bil najvišji znesek, ki so ga pospravile v žep za eno srečanje. Andrejin najvišji zaslužek je v enem večeru znašal skoraj 1000 evrov. Vesna je za dve uri dobila 500 evrov, Anja, naša tretja sogovornica, pa drži rekord skupine – za srečanje s tujcem je prejela 1500 evrov, od tega je tretjina predstavljala napitnino.