Nagrado Oglaševalska osebnost letos prejme Zenel Batagelj, partner, Valicon. Nagrado bo v petek, 27. marca 2015, na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad 24. SOF-a podelila predsednica Upravnega odbora SOZ, ga. Špela Levičnik Oblak.
Zenel Batagelj je regionalno prepoznan marketinški strokovnjak, ki je v številnih slovenskih in podjetjih v regiji v zadnjih petnajstih letih pustil svoj pečat predvsem na področju »brandinga« oz. »znamčenja«, enega od ključnih stebrov marketinga.
Sodeloval je pri razvoju nekaterih največjih slovenskih in regionalnih blagovnih znamk, od analize in definicije njihove identitete do uveljavitve in njihovega prenosa v vsakodnevno delovanje podjetja. Mercator, Donat Mg, Telekom Slovenije, Fructal, Roda, Argeta, Linex, Mobitel, Ipko, Itak … so le nekatere od znamk, katerih identiteta in podoba sta v marsikaterem delu tudi njegovo delo.
Znamčenje pa ni edino področje, na katerem je Zenel pustil svoj pečat. Analitika, CRM, zvestoba in predanost strank, predvsem pa vedno prisotna osredotočenost na potrošnika, njegovo razumevanje znamk in ponudbe, ter nudenje tega kar potrošnik potrebuje, skozi vse možne kanale, so področja, na katerih je njegov prispevek k uspehu podjetij in v stroki nasploh očiten in nedvoumen.
Kot poznavalec širšega regijskega prostora, potrošnikov, kulture, socialnega in ekonomskega položaja, dobro razume razvoj in trende ter razlike med posameznimi trgi. Tudi zato je neprecenljiv sogovornik številnim slovenskim in regionalnim direktorjem podjetij in predsednikom uprav na tem področju, eden redkih iz stroke, katerega mnenje je upoštevano na najvišjih ravneh v podjetjih.
Kot strokovnjak v družbi Valicon, v kateri deluje kot eden od ustanovnih partnerjev vse od njene ustanovitve leta 1996, razvija nove pristope k raziskovanju, nove metode in modele trženjskega raziskovanja. Mnogi med njimi so danes uveljavljeni kot standard v podjetjih in na trgih v regiji, nekateri pa v zadnjih letih našli tudi svoje posnemovalce, kar je dober pokazatelj njihove vrednosti.
Vedno usmerjen v uspeh naročnikovih blagovnih znamk, postavlja v ospredje naročnika na eni, ter razmišljanje, usmerjeno h kupcem oz. strankam, na drugi strani. Je srčen in predan sogovornik in strokovnjak, katerega poslanstvo in velika odgovornost je, da širi marketinško miselnost in marketinške pristope v delovanje podjetij, doma in širše v regiji, zato je pogost sogovornik na številnih okroglih mizah in strokovnih srečanjih. S svojimi nastopi spreminja način razmišljanja, odpira oči, pa tudi izziva odgovornost marketinga in njegovo vlogo in vpliv na uspešen in predvsem profitabilen razvoj podjetij. Zato si Zenel Batagelj zasluži naziv oglaševalske osebnosti leta, za kontinuiran prispevek k razvoju stroke v Sloveniji in izven nje.