Slovenija

Kako je mogoče, da preglednik smrtonosnega mostu čez Bolsko ni ugotovil nič kritičnega?

STA/G.G.
16. 9. 2014, 12.07
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.55
Deli članek:

Most čez potok Bolska na Vranskem je preglednik v soboto okoli 2. ure zjutraj pregledal in ugotovil, da takrat ni bilo povečanega vodostaja oz. da ni bilo nič kritičnega, je povedal Marko Krajnc, direktor Energetike projekt Vransko. Prav ta družba ima z vransko občino podpisano koncesijsko pogodbo za upravljanje in vzdrževanje cest.

Krajnc ocenjuje, da je most čez Bolsko, kjer se je v soboto zgodila tragična nesreča, v kateri sta umrla 30-letni voznik Miha Baloh iz Avto-moto zveze Slovenije in njegova 17-letna sopotnica Lara Safran, spodneslo vejevje in debla, kot posledica februarskega žledoloma.

Po besedah Krajnca je vejevje zamašilo pretok, zato je voda začela teči ob levi in desni strani mostu. Ali je bil most ustrezno gradbeno zgrajen, pa ne ve povedati.

Vranski župan Franc Sušnik je v ponedeljek sporočil, da je celjsko podjetje Subra junija leta 2007 izdelalo projekt za Most čez Bolsko. Sestavni del tega projekta je hidrotehnično poročilo družbe Hidrosvet, ki predvideva regulacijo in prestavitev struge Bolske v dolžini okoli 500 metrov.

"Izgradnja mostu širokega 20 metrov, kot ga predlaga poročilo in kot je obdelano v projektu, bi občina Vransko zlahka zmogla in bi bil most že narejen. Prestavitev struge Bolske pa je v pristojnosti države in je finančno prevelik zalogaj za našo občino," je še zapisal Sušnik.

V soboto dopoldan so približno kilometer od kraja nesreče v strugi potoka Bolska našli prazno, hudo poškodovano vozilo in nato okoli 13. ure v strugi potoka na območju Kaple tudi mrtvo 17-letno dekle, ki jo bodo pokopali v sredo popoldne.

V nedeljo pa so v iskalni akciji, približno 50 metrov višje našli še truplo 30-letnega voznika, zagozdeno v vejevju še vedno naraslega potoka Bolska.