Zgodilo se ji je enako kot bralki, ki se je na nas obrnila že pred meseci. Zatrdila je, da se nikakor ne more znebiti pošte Ideal servisa iz Maribora, ki ji »že kakšno leto pošilja ponudbe«. Ni vedela, kje so dobili njene podatke, pošiljali pa so ji ponudbe, ki jih ni nikoli podpisovala ali jih pošiljala nazaj, temveč jih je odvrgla v koš. »Večkrat sem jim poslala pisno zahtevo, naj mi pošte ne pošiljajo, a ne odnehajo,« je povedala takrat. Zdenka nam je prinesla tudi potrdilo, ki naj bi dokazovalo, da je zadela prvo nagrado v znesku 10.000 evrov, toda pod pogojem, da kupi nekaj njihovih izdelkov. Ko kljub nakupu nagrade po več tednih in celo mesecih ni bilo, je ugotovila, da so jo prevarali. Namesto »zagotovljene« nagrade so jo obvestili, da ni dobitnica tega denarja, ampak le številke, ki gre ob naročilu kateregakoli izdelka iz prodajnega kataloga Ideal servisa v boben za žrebanje, ki bo v začetku prihodnjega leta. »Pravila igre so res napisana, a v zelo drobnem tisku, in niti približno niso jasna in razumljiva,« je jezna Zdenka.
»Gre za nagradno igro Ideal servisa, d. o. o., kjer tako 'nategujejo' ljudi, da je groza. Nihče jim nič ne more, tudi inšpekcija ne.« Bralka Zdenka
»Gre za nagradno igro Ideal servisa, d. o. o., kjer tako 'nategujejo' ljudi, da je groza. Nihče jim nič ne more, tudi inšpekcija ne. Pa sem si rekla, da se bom malo poigrala z njimi v Novicah. Naročala sem izdelke, ki so jih ponujali v katalogu. Dobila sem sporočilo urada za igre o dobitku, naslovljeno na moje ime. Seveda sem vedela, da iz te moke ne bo kruha in da denarja ne bom nikoli videla. Želela pa bi opozoriti vse, ki kupujejo in nasedajo lažnim obljubam, naj vsako pismo, ki prispe v nabiralnik, takoj vržejo v koš. Ne vem, kdo lahko ustavi to bando ... Ali v Sloveniji lahko vsak dela, kar želi, pa mu nihče nič ne more? V igri je bilo govora o podelitvi 10.000 evrov, ki jih nikoli ne bom videla, a se tudi ne bom pustila,« ogorčeno razlaga.
»Naročala sem izdelke, ki so jih ponujali v katalogu. Dobila sem sporočilo urada za igre o dobitku, naslovljeno na moje ime.« Bralka Zdenka
Njena »dobitna številka« je EK19-7562911, a podobno nagrado v isti kategoriji (kategoriji A) je prejel tudi Franc iz sosednjih Apač, le številka je druga (M19-1528046). V obeh primerih pa so »dobitniki« štirih naslednjih nagrad enaki, in sicer: Maja Gajzer, Marko Cipurič, Alojz Merhar in Helena Mehle. Vsi osmoljenci so dobili enako obvestilo, s petimi imeni prejemnikov nagrad, s tem da so najbrž prav oni dobili prvo nagrado, le na svojem dopisu. Običajno naj bi šlo za izmišljena imena, zato je na stotine Slovencev izjemno ogorčenih in razočaranih. Bentijo predvsem nad državo, ki da takim prevarantom ne uspe stopiti na prste.
»Želela pa bi opozoriti vse, ki kupujejo in nasedajo lažnim obljubam, naj vsako pismo, ki prispe v nabiralnik, takoj vržejo v koš. « Bralka Zdenka
Težava je skoraj pri vseh enaka: pošta prihaja kljub pisni odjavi, da njihovega reklamnega materiala ne želijo prejemati. Na tržnem inšpektoratu so potrdili, da so proti omenjeni družbi izpeljali že več postopkov, a so očitno tudi oni nemočni. »Izdamo jim odločbo, nato igro prenehajo, a imajo kmalu že novo,« je dejala glavna tržna inšpektorica Andrejka Grlič, ki dodaja, da se državljani od nagradne igre oz. reklamnega materiala lahko odjavijo na podlagi 45. člena zakona o varstvu potrošnikov. »Poslati morate pisno zahtevo, da pošte ne želite prejemati, ter shraniti potrdilo odjave. V kolikor družba pošte kljub temu ne preneha pošiljati, pa lahko pošljete svojo odjavo na tržni inšpektorat, kjer bodo, po besedah inšpektorice, zadevo ustrezno sankcionirali.«
»Pravila igre so res napisana, a v zelo drobnem tisku, in niti približno niso jasna in razumljiva.« Bralka Zdenka
Podjetje Ideal servis je sicer še vedno aktivno, saj pošiljke sicer ne bi prihajale na naslove državljanov. Podjetje v Sloveniji uradno nima nobenega zaposlenega. Telefoni zvonijo v prazno, včasih pa se le oglasi uslužbenka podjetja in pove, da odgovornih ni mogoče dobiti, ker so odsotni, in da sama ne sme dajati nobenih izjav …