Direkcija za ceste, ki upravlja s skoraj 6000 kilometri glavnih in regionalnih cest, v drugi polovici leta potrebuje 70,18 milijona evrov. Že večkrat so opozorili na absurdnost situacije in poudarili, da mora sredstva zagotoviti infrastrukturno ministrstvo. Resorni minister Omerzel je pred kratkim predlagal, da bi v okviru sprememb zakona o Družbi za avtoceste v RS (Dars) sredstva, ki so namenjena izključno za pripravo državnih prostorskih načrtov in nakup zemljišč, letos namenili za vzdrževanje državnih cest. Dars namreč v skladu s sporazumom z državo slednji plačuje nadomestilo za uporabo stavbnih pravic, država pa ta sredstva nato vrača Darsu prek priprave državnih prostorskih načrtov in nakupov zemljišč.
Bratuškova je na novinarski konferenci po seji vlade povedala, da za to, kar želi Omerzel, po mnenju strokovnih služb ni treba sprejemati novega zakona, saj obstoječa zakonodaja omogoča prerazporejanje sredstev.
Na vprašanje, ali bi morali denar z Darsa za nekaj let preusmeriti na navadne ceste, pa je dejala, da "je to glede na stanje na državnih cestah več kot potrebno".
Minister Omerzel je po seji vlade dejal, da "nima danes nič za povedati", je pa Čufer dejal, da problem te zgodbe ni v tem, "ali se lahko denar iz Darsa prelije ven ali ne", ampak v tem, da je na infrastrukturnem ministrstvu zmanjkalo denarja za koncesije, torej za tekoče upravljanje in vzdrževanje cest, in ne za investicijske dejavnosti, npr. gradnjo ali obnovo, "kot se pravzaprav prikazuje". Dejal je, da so namenska sredstva, ki naj bi jih iz Darsa preusmerili na ceste, precej bolj omejena in da bo treba najti drugačno vrsto rešitve. "Čas, da jo poiščemo, imamo do 15. julija," je dejal. Direkcija samo za vzdrževanje cest, torej za to, da bi preprečili nadaljnje propadanje cest in da bi ohranjali obstoječe stanje, na letni ravni potrebuje 150 milijonov evrov. V letošnjem proračunu za investicije niso imeli zagotovljenih nobenih sredstev, razen za projekte, ki so v višini 85 odstotkov financirani z evropskimi sredstvi, za vse preostale aktivnosti pa so imeli na voljo približno 60 milijonov evrov. Že zdaj je v ustreznem stanju 27 odstotkov državnih cest, torej vsaka četrta.