Vam je žal, da leta 1969 še niste stopali po tej Zemlji, in to le zato, ker si niste mogli v živo ogledati legendarnega festivala Woodstock? Pridih hipijevske glasbe, pisanih oblačil, ljubezni in zabave pa še vedno živi. Eden od simbolov takratnega obdobja sta tudi legendarna kombija Volkswagen T1 in T2. Ti dve vozili sta zelo priljubljeni med ljubitelji starodobnikov in restavratorji starih vozil, ki tovrstne avtomobile iščejo po vsem svetu in vanje vlagajo zelo veliko časa in sredstev. Ti kombiji so namreč nekaj posebnega, nekaj, kar se ne bo nikoli več ponovilo … Ravno tako kot legendarni Woodstock.
Tekmovanje za nepozabno doživetje
Priznano slovensko podjetje se je lotilo zanimivega projekta, povezanega prav z legendarnim volkswagnom T2. Po petih tednih prenove, v okviru katere je kombi, ki so ga poimenovali Itak VEN, doživel popolno stilsko preobrazbo s pomočjo izkušenih mehanikov in predlogov spletnih uporabnikov, je ta zdaj nared, prva ekipa petih fantov pa se je že podala na nepozabno doživetje. Za njimi se bodo na pot podale še tri ekipe, ki si bodo ključe kombija podajale vse do začetka oktobra. Potovanje so si z najboljšimi opisi svojih načrtovanih poti priborili v konkurenci kar 286 ekip mladih, ki so prijavile več kot 400 različnih načrtov potovanj.
3000 kilometrov popolne svobode
Tako se je začel čisto pravi 'road trip'. Na pot so se odpravili Nace, Vid, Borut, Miha in Jani. Kombi so dodobra založili s prtljago, v načrtu pa imajo skok v Švico, nato pa se bodo obrnili proti jugu in se preko Provanse podali na Korziko. Pot jih bo nato vodila skozi Toskano nazaj v Slovenijo, kamor se bodo vrnili po 14 dneh dogodivščin. V dveh tednih bodo tako prevozili slabih 3000 kilometrov.
Med kratkim intervjujem, ki je v videoobliki objavljen tudi na spletni strani www.svet24.si, smo izvedeli še nekaj dodatnih zanimivosti:
Zakaj ste se odločili za volkswagen T2 in ne za T1?
V Sloveniji se T1 zelo težko dobi, in če že pride na naše tržišče, ga skoraj vedno odkupi kakšen ljubitelj starodobnikov. Ti pa ta vozila tako preuredijo, da bi jih bilo škoda še enkrat prenavljati.
Kakšen pa je bil strošek za nakup tega kombija?
Strošek je bilo vozilo, in ker je to starodobnik, je bila cena zelo zasoljena. Mi smo ga popolnoma preuredili. Tudi motor smo razdrli, generalno obnovili in pri tem skušali ohraniti čim več originalnih delov.