Slovenska upodobitev ene največjih evropskih klasik je na odru združila Igorja Samoborja, ki je upodobil Fausta, Branka Šturbeja v podobi Mefista in Barbaro Cerar v vlogi Mefistove družice.
POPOLNOMA PREMOČENI IGRALCI
Oder ljubljanskih Križank je bil napolnjen z vodo, tako da je igralska zasedba ves čas pravzaprav igrala do gležnjev v vodi. In nad tem so bili prevzeti predvsem obiskovalci, ki so ob nizkih večernih temperaturah zmrzovali za igralsko ekipo na premočenem odru.
V eni od osrednjih vlog smo lahko videli tudi Polono Juh, ki je odigrala Margareto, in Branka Jordana, ki je upodobil Margaretinega brata Valentina. Čeprav Faustova zgodba temelji na srednjeveški legendi o človeku, ki je prodal dušo hudiču, pravzaprav govori o občutkih odtujenosti sodobnega človeka in o njegovi potrebi po razumevanju sebe in sveta v širšem kontekstu, TomažPandur pa je Faustovo legendo preobrazil v intelektualno in čustveno ozračje našega časa ter ustvaril svojo lastno poezijo in resnico.
VES SVET GA HOČE
Na predstavo, v katero so tako režiser kot tudi celotna igralska in produkcijska ekipa vložili ogromno truda, je Tomaž Pandur nadvse ponosen. »Ljubljanskega Fausta smo pregarali. Ustvarili smo predstavo na najvišjem mogočem standardu – scenografskem, kostumografskem, igralskem. In v teh časih je v Sloveniji v kulturi to izjemno težko. Mislim, da je ta Faust poseben tudi po tem, tako da sem res zelo ponosen.« Tomaž je sicer v preteklosti že dvakrat upodobil Fausta – v Mariboru in Madridu. Zdaj pa so si prav Pandurjevega Fausta zaželela še ostala gledališča po svetu, zato bo ekipa že kmalu odpotovala v Mehiko.